باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک پدر آمریکایی به اتهام سهل‌انگاری در مراقبت از فرزند ده ماهه‌اش و رها کردن او در خیابان بازداشت شد.

 به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه ان بی سی، چندی پیش تصویری از یک کودک که ساعت 6 عصر، چهار دست و پا و به تنهایی در حال عبور از یکی از خیابان‌های نیوجرسی بود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که انتقادات گسترده‌ای را در خصوص عدم صلاحیت والدین او در مراقبت از فرزندشان به دنبال داشت.

سهل‌انگاری پدر آمریکایی در مراقبت از فرزندش

در پی انتشار این تصویر، پلیس نیوجرسی روز جمعه وارد عمل شد و «ایوجنی دورمن»، پدر 41 ساله این کودک را به اتهام غفلت از فرزندش بازداشت کرد. او این حادثه را اتفاقی دانست و پلیس پس از گرفتن تعهد، او را آزاد کرد.

کوری کنون، راننده کامیونی که برای نخستین بار کودک را وسط خیابان مشاهده کرده بود به خبرنگار ان بی سی گفت: ساعت 6 عصر روز شنبه در حال عبور از خیابانی در لیک وود نیوجرسی بودم که چیزی را وسط خیابان دیدم. ابتدا تصور کردم پلاستیک یا اسباب بازی است ولی زمانی که فهمیدم او یک کودک است سرعتم را کم کردم.

سهل‌انگاری پدر آمریکایی در مراقبت از فرزندش

کنون در ادامه گفت: سرعتم را کم کردم تا ترافیک پشت سر من ایجاد شود. سپس دوربین خودرو را برای ثبت عکس از این لحظه روشن کردم و چند عکس گرفتم. در نهایت از خودرو پیاده شدم و کودک را از وسط خیابان بلند کردم.

سهل‌انگاری پدر آمریکایی در مراقبت از فرزندش

به گفته پلیس، به دلیل باز بودن درب منزل، نبودن مادر در خانه و غفلت پدر، کودک از خانه خارج شده بود. این کودک ده ماهه هم‌اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
    2 3
    مشکل گرونی دلاردقیقا همینه