عضو شورای شهر اردبیل گفت: واقعیت این است که توسعه گردشگری و اقتصادی اردبیل در گرو توسعه مجموعه شورابیل است و بایستی توجه ویژه ای به این منطقه گردشگری شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علیرضا غریبی در جریان بازدید از پروژه های شورابیل تصریح کرد: آنچه بیش از اجرای پروژه های متعدد مورد توجه است، اجرای انسان‌محور بودن این پروژه هاست.

وی گفت: مهم‌ترین بحث و تکیه ما در توسعه شورابیل، تاکید بر ضرورت توجه به سلامت جسمی و روحی شهروندان است که این اصل در قالب تک تک پروژه ای در حال اجرا در این مجموعه قابل مشاهده است.

هر اندازه بودجه برای توسعه شورابیل نیاز باشد،مصوب می کنیم

جواد انصاری عضو شورای شهر نیز در این بازدید بیان کرد:امروز شاهد این هستیم که در مدت زمان کوتاهی در شورابیل انقلابی در عرصه های مختلف عمرانی و فضای سبز به وقوع پیوسته است.

وی گفت:هر اندازه که بودجه برای توسعه بیشتر شورابیل نیاز باشد، در تلاش خواهیم بود تا مصوب کنیم.

انصاری افزود:اردبیل به یک شهر توریستی تبدیل شده و شورابیل هم مهمترین نماد گردشگری طبیعی این شهر توریستی است.

عضو شورای شهر اسلامی اردبیل ادامه داد: ما امروز با اولویت سنجی پروژه های در حال اجرا در مجموعه شورابیل در صدد پیشبرد اهداف توسعه این مجموعه هستیم.

وی افزود: به شهروندان عزیز قول می دهیم تا چهره اردبیل و شورابیل را در این دوره به طور چشم گیری تغییر دهیم و نگاه ویژه ای به بحث گردشگری در این مجموعه بی نظیر داریم، همانطور که هم اکنون نیز این تغییرات قابل لمس است.

انصاری گفت: برای اولین بار در مجموعه شورابیل یک کشتی دریایی مستقر شده که به زودی با آغاز فعالیت آن چهره این دریاچه دگرگون خواهد شد.

رحیم آقازاده عضو شورای شهر اردبیل نیز تصریح کرد:آنچه از برنامه های توسعه شورابیل مورد انتظار شورای شهر و مردم شریف اردبیل بوده، الحمدا.. تا کنون تا حد قابل قبولی تحقق یافته است، اما این به معنی توقف کارها و عدم نیاز به توسعه بیشتر نیست.

شورای شهر

یعقوب عزیززاده نیز بیان کرد: در حال حاضر شاهد انجام کارهای بسیار خوبی در مجموعه شورابیل هستیم اما این را هم یقین داریم که ظرفیت های این مجموعه بسیار فراوان بوده و به تلاش بیشتری نیازمندیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =