اجتماع حماسی بسیجیان مانور توانمندی نظام است

استاندار لرستان برگزاری اجتماع حماسی و بزرگ عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله را مانور توانمندی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: برگزاری این اجتماع موجب اقتدار نظام است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) با ذکر این مطلب که این اجتماع مانور توانمندی و آمادگی نظام اسلامی ایران است، اظهار کرد: این اجتماع مانور آمادگی و نشان‌دهنده وحدت و انسجام ملی است کما اینکه ضرورت برگزاری این اجتماع این روزها ضرورت بیشتر است.

وی با تأکید بر همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها برای برگزاری مطلوب اجتماع عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) در لرستان، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی اغلب دستگاه‌های اجرایی فکر می‌کنند که نیروهای و پرسنل مدعو باید سرکار باشند و برای انجام هر کاری اعتبار نیاز است این در حالی است که بالاخره تجهیزات دستگاه‌ها امکانات کشور است و باید خروجی‌های مناسبی داشته باشند.

اجتماع سراسری عاشوراییان سپاه محمد رسول اله

بسیجیان

خادمی با ذکر این مطلب که باید خود را به انجام کارهای بدون اعتبار اولیه تعریف‌شده عادت دهیم، تصریح کرد: اجتماع عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) به‌صورت سراسری برگزار می‌شود و رقابتی بین استان‌ها در برگزاری این اجتماع وجود دارد.

حضور جهادی دستگاهها در برگزاری اجتماع

استاندار لرستان با بیان اینکه این اجتماع با پوشش‌های استانی از طریق صداوسیما همراه است، ادامه داد: خروجی اجتماع بانظم لازم باشد و دستگاه‌ها در برگزاری اجتماع عزم جهادی داشته و نگذارند کاری روزی زمین باشد.

وی به اهمیت بحث روانی و بازتاب این اجتماع اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها با مصاحبه‌های مختلف جوانب اجتماع عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) در لرستان را برجسته کرده و به مردم حس امیدواری را منتقل کنند.

خادمی با ذکر این مطلب که برگزاری اجتماع باعث اقتدار بیشتر است، اضافه کرد: همه با مراقبت کامل کارهای محوله در طول اجرای این رزمایش را انجام دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =