در روز سه‌شنبه دهم مهر، اخباری درباره افت و خیزهای بازار ارز و قیمت دلار و همچنین افزایش آمار سکته بعد از دیزش قیمت دلار مورد توجه قرار گرفتند، همچنین خبری درباره به هلاکت رسیدن فرمانده داعش در حمله موشکی سپاه نیز پربیننده شد.

در سرویس سیاست، عذرخواهی اسحاق جهانگیری در صدر اخبار نشست. توضیحات دفتر دکتر ولایتی درباره فضاسازی‌های اخیر هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران، کاریکاتور هاشمی‌رفسنجانی که خالق آن از زندانبان عراقی کتک خورد را نیز دیدند.

در سرویس اقتصاد، گزارش میدانی ساعت 22 خبرآنلاین از میدان فردوسی توجه کاربران را در پی داشت. بازار ارز هم‌چنان یک‌پارچه فروشنده است دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. مخاطبان همچنین دلار به کانال ۱۰ هزار تومان برگشت را خواندند.

در سرویس فرهنگ، عکسی از تیپ جدید لیلا حاتمی در رستورانی در اسپانیا توجه کاربران زیادی را جلب کرد. شکایت معصومه ابتکار از مونا فرجاد نیز کلیک زیادی خورد. در ادامه کاربران گریه شدید بازیگر پیشکسوت برای درگذشت یدالله صمدی را تماشا کردند.

در سرویس جامعه، آمار سکته پس از کاهش قیمت دلار بالا رفته است؟ خبری بود کاربران برای خواندن پاسخش کلیک کردند. در ادامه واکنش‌ها به عشق نافرجام جواد کاظمیان و مونیکا هم مورد توجه قرار گرفت. فیلمی از خودسوزی دوم مقابل شورای شهر تهران هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، فرمانده ارشد داعش که در حمله موشکی سپاه به هلاکت رسید خبر پرکلیکی شد. انتشار تصاویر مادر ترامپ جنجال به پا کرد دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. اقدام بی‌سابقه شاه عربستان درباره یمن نیز دیگر پربازدید این سرویس شد.

در سرویس ورزش، کاربران خواستند بدانند کدام ورزشکار یک نفر را کشت و از کشور گریخت؟ پیام‌های مخفیانه یک بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس! دیگر پرکلیک این سرویس بود. متن آتشین کاپیتان تیم‌ملی علیه کمیته اخلاق! هم بیننده زیادی داشت.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =