پنج‌شنبه منتخبین نظام مهندسی آذربایجان‌غربی مشخص خواهند شد+کاندیداها

پنج‌شنبه ۱۲مهرماه، انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان غربی، برای مشخص شدن سیزده عضو منتخب توسط ۱۶هزار مهندس عضو این سازمان برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، انتخابات هشتمین دوره اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان روز پنج‌شنبه ۱۲مهرماه برگزار می‌شود.

ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی در مورد روند برگزاری انتخابات گفت: هفته نظر از بین ۱۴ نفر معرفی شده، به عنوان هیات اجرایی انتخابات مشخص شده‌اند که علی قابچیلو به‌عنوان رییس این هیات انتخاب شده است.

۱۶ هزار مهندس برای انتخاب ۱۳ منتخب به پای صندوق می‌آیند

علی قابچیلو رییس هیات اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی در مورد این انتخابات گفت: ۱۶هزار و ۶۴۵ عضو سازمان نظام مهندسی استان برای انتخاب ۱۳ عضو هیات مدیره روز پنج‌شنبه در این انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

انتخابات نظام مهندسی

وی ادامه داد: تمام روند انتخابات بصورت الکترونیکی خواهد بود ۱۴ شعبه رای گیری در شهرهای ارومیه (۵ شعبه)، مهاباد، خوی، میاندوآب، بوکان، نقده، سلماس، ماکو، پیرانشهر و سردشت پیش‌بینی شده است و زمان برگزاری انتخابات نیز از ساعت ۹ صبح بمدت ۸ ساعت خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای این انتخابات، ۵۶ نفر بعنوان کاندیدا ثبت نام کردند که بعد از انصراف ۹ نفر و رد صلاحیت چند کاندیدای دیگر، در نهایت ۴۰ نفر به عنوان نامزدهایی نهایی هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره این سازمان تایید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد ۲۵ نفر برای رشته عمران، ۸ نفر برای رشته تاسیسات و ۷ نفر برای معماری و شهرسازی هستند.

قابچیلو افزود: بعد از اعلام نتایج، کاندیداها می توانند تا یک هفته نسبت به نتیجه انتخابات، اعتراض خود را بصورت کتبی ارائه کنند.

اسامی کاندیداها

اسامی ۴۰ کاندیدای تایید صلاحیت شده برای راهیابی به هیات مدیره نظام مهندسی آذربایجان‌غربی به شرح زیر می‌باشد:

انتخابات نظام مهندسی

رقابت ۲ ائتلاف

هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی آذربایجان‌غربی در حالی برگزار می‌شود که رقابت اصلی بین ۲ ائتلاف خواهد بود تا روز ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه امکان تبلیغات در سراسر استان را خواهند داشت و به نظر می‌‌رسد فارغ‌التحصیلان دهه  ۸۰ دانشگاه‌های مختلف بیشترین تاثیر را در نتیجه نهایی داشته‌باشند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =