وقتی موشک و هلی کوپتر رفتند و  پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند

اصالت یعنی این. قدر خود دانستن و خود را ارزان نفروختن یعنی این. اجازه ندادن به هر کسی که درباره‌ات هر چه دوست دارد بگوید دقیقا یعنی همین. اینکه شفاف و صریح حرفت را بزنی و اجازه ندهی دیگران هر آنچه دوست دارند درباره‌ات بگویند هم یعنی همین.

حسین قدوسی:آدم لذت می برد از این صراحت بیان و حرفهای قاطع وحید هاشمیان. همیشه درباره هر چیزی نظر ودیدگاهی دارد و به اصول خود پایبند. نه سرش از پیشنهادی گیج می رود و نه نیازی به این دارد که همچون خیلی ها در این فوتبال اسم شان به عنوان گزینه این تیم و آن تیم صرفا مطرح شود تا در بورس و کورس بماند و از یادها مثلا نرود


هاشمیان پیشنهاد قطعی سرمربیگری در تیم ملی جوانان را رد کرده و به تاج گفته به این دلیل و آن دلیل نمی پذیرم و ممنون از لطف و نظر شما و حال برایش اینکه معینی و محصص ها بگویند کاندیدا بوده زور دارد. وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا سالهاست که به نوعی قید کار در فوتبال ایران را زده اند. چه آن زمان که مهدوی کیا پیشنهاد دستیاری برانکو در پرسپولیس را قبول نکرد و سرش بخاطر عقد قراردادی ششصد میلیون تومانی و دستیاری در تیم محبوبش گیج نرفت و به اصولش مبنی بر پله پله پیشرفت کردن در مربیگری پایبند ماند و چه آن زمان که شخصا پیشنهاد سرمربیگری در نفت تهران و بعدتر پیغام مسوولی مبنی بر مربیگری در یک تیم متمول و سرشناس را به او دادم و فی الفور پاسخ شنیدم که؛ نه! ممنون.

وحید هاشمیان باز هم نه گفت. مهدی مهدوی کیا هم بارها به پیشنهادات داخلی نه گفته. آنها بعد از یازده سال حضور مستمر در بوندس لیگا کم لطفی ها و بدرفتارهایی که در ایران به چشم دیدند که شاید ترجیح می دهند پشت سرشان را هم نگاه نکنند و اینجا علاوه بر اینکه لذت می بری یکی قدر جایگاه خود را می داند افسوس می خوری که چرا این فوتبال ذره ای از موشک و هلی کوپترهایش یاد نگرفته که به جای صراحت و صداقت تا این حد آلوده ریا و دورویی و دوررنوی نباشد.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =