این بار پای یک زنِ خلبان، در میان است/ سرگردانی مسافران پرواز تهران-نجف / عکس

مسافران پرواز شرکت هواپیمایی تابان از فرودگاه امام خمینی به مقصد نجف با گذشت بیش از ۲ ساعت، هم‌چنان سرگردانند.

به گزارش خبرآنلاین، پرواز تهران-نجف به شماره ۷۲۵۹ شرکت هواپیمایی تابان که باید طبق برنامه ساعت۱۲:۳۰ امروز چهارشنبه ۲ آبان ۹۷، فرودگاه امام خمینی را به مقصد نجف ترک می‌کرد، بدون هیچ توضیحی به ساعت ۱۳ تغییر یافت.

مسافران کارت پرواز دریافت کردند و برای سوار شدن به هواپیما، به اتوبوس فرودگاه منتقل شدند. بعد از حدود نیم ساعت تأخیر و حرکت روی باند، بدون هیج توضیحی، همه مسافران را به سالن انتظار بازگرداندند و هیچ‌کس پاسخ‌گو نیست.

بعد از گذشت یک و نیم ساعت و بلاتکلیفی و سرگردانی و نبودن هیچ مسئول و پاسخ‌گویی، یک نفر آمده که کارت گردن‌آویزش نشان می‌دهد از کارکنان شرکت تابان است و هیچ نام و مشخصاتی ندارد. او در مقابل اعتراض مسافران و درخواست توضیح درباره این ناهماهنگی‌ها و‌...، فقط می‌گوید: بازرسی اشکال گرفته است. خلبان زن است. اجازه پرواز نمی‌دهند.

پرواز اربعین

حالا که همه بلند بلند اعتراض می‌کنند، و می‌پرسند آیا هواپیما اشکال ندارد و این بهانه‌ای برای تأخیر نیست؟ می‌گو‌ید: هواپیما کاملا کنترل شده است، و هیچ مشکلی ندارد. بازرسی الان می‌گوید این خلبان زن نمی‌تواند و نباید پرواز کند.

او برای این که همهمه اعتراضی مسافران را جوابی داده باشد، می‌گوید: خلبان جایگزین حرکت کرده و در راه است.

همهه و پرسش‌های مسافران بلاتکلیف و سرگردان بالا گرفته، اما هیچ مقام مسئولی نیست که پاسخ بدهد.‌

هر چند دقیقه، بلندگوی فرودگاه، پروازهای بعدی به مقصد نجف را اعلام می‌کند، اما بلاتکلیفی مسافران پرواز شماره ۷۲۵۹ شرکت هواپیمایی تابان به مقصد نجف، هم‌چنان ادامه دارد.

در پایان در فرودگاه اعلام شده، اکارت کمک خلبان که یک کمک‌خلبان زن بود ایراد داشت و اجازه پرواز ندادند و کمک خلبان مرد جایگزین وی شد.

پرواز اربعین

 

۱۷۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =