اگرچه فوتبال در ایالات متحده آمریکا ورزش نخست کشور نیست، اما مانند بسیاری از کشور های جهان محبوبیت خود را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخیرا پایگاه آماری Copa90 اطلاعاتی را درباره محبوبیت باشگاه های اروپایی منتشر کرده است. این آمار که براساس میزان فروش پیراهن باشگاه های اروپایی در شش ماه گذشته منتشر شده، منچستر یونایتد را محبوب ترین باشگاه میان آمریکایی ها معرفی می کند.

شیاطین سرخ در یازده ایالت آمریکا از جمله مونتانا، میشیگان، نیویورک، می سی سی پی، ویرجینیا و آلاسکا محبوب ترین باشگاه فوتبال اروپایی هستند.

جایگاه دوم در اختیار رقیب دیرینه یونایتدی ها است. لیورپول در هشت ایالت محبوبیت ویژه ای دارد. از نوادا و داکوتای جنوبی گرفته تا اوهایو و ورمانت، لیورپول را بیش از هر باشگاهی دوست دارند.

بارسلونا در جایگاه سوم قرار دارد. آنان در هشت ایالت که از مهم ترین آنان می توان به هاوایی، میزوری، ایلینوی و ایندیانا اشاره کرد.

جایگاه بعدی در اختیار تنها باشگاه فرانسوی محبوب آمریکایی ها قرار گرفته است. پاریسن ژرمن در هفت ایالت از جمله اوکلاهاما و تگزاس محبوبیت بسیار زیادی دارد.

نکته عجیب فروش پایین پیراهن قهرمان اروپا است. رئال مادرید تنها در پنج ایالت محبوب است؛ کانزاس، نبراسکا، آریزونا، نیوجرسی و آریزونا.

باشگاه های تاتنهام و یوونتوس با چهار ایالت در رده بعدی قرار دارند و بایرن مونیخ با محبوبیت تنها در دو ایالت داکوتای شمالی و اورگان، قعرنشین جدول فروش پیراهن در ایالات متحده است.

 

254 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =