110 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان ساوجبلاغ پرداخت شد

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ گفت که از ابتدای سال جاری تا کنون 110 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی به ثبت نام شدگان در سامانه کارا پرداخت شده است.

به گزارش خبرآنلاین ،«سامانه کارا تحت نظارت و به دبیری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به ‌منظور سهولت فرایند اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری با عضویت سایر وزارتخانه دی‌ماه سال گذشته آغاز به کار کرد».

محمدرضا میرزایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال 161 نفر را در بخش های مختلف کشاورزی همچون گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دامداری، پرورش قارچ و... فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب و نامگذاری امسال به سال حمایت از کالای ایرانی، برای تحقق این شعار، این طرح با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی در سطح کشور به اجرا در آمده است.

میرزایی افزود: به همین منظور مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تشکیل بیش از 90 پرونده به مبلغ یک هزارو100 میلیارد ریال، متقاضیان را برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا (طرح پویا ) به بانک های عامل معرفی کرد.
وی بیان داشت: از این تعداد، 37 پرونده تقاضا دهندگان منتج به نتیجه شده و نزدیک به 110 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که زمینه ایجاد اشتغال 161 نفر را فراهم کرده است.

«شهرستان ساوجبلاغ با برخورداری از حدود 23 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی یکی از قطب های کشاورزی البرز است.»

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =