۰ نفر
۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

سردار برای دومین ماه متوالی برترین بازیکن روبین کازان شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ سردار آزمون با همه اتفاقاتي كه پس از جام جهاني تا به امروز برايش افتاده، همچنان در ليگ روسيه بازي مي كند و به نظر از شرايط خودش رضايت كافي دارد. سردار طي هفته هاي قبلي حتي به عنوان بهترين بازيكن باشگاهش هم انتخاب شده و اين موضوع دليل خوبي براي راضي بودن مهاجم ملي پوش روبين كازان شده.

سردار در مصاحبه اختصاصي با خبرآنلاين درباره وضعيت خودش از ابتداي فصل تا اينجا گفته: خدا را شكر از وضعيتي كه در تيم خودم دارن راضي هستم. همه چيز خوب است و من هم اميدوارم اين وضعيت ادامه پيدا كند و پيشرفت كنم.

آزمون همچنين درباره انتخاب به عنوان بهترين بازيكن ماه باشگاه روبين كازان هم گفت: خيلي خوب است كه باز هم قسمت من شد تا اين عنوان را كسب كنم. اما من زياد به اين چيزها نگاه نمي كنم. بيشتر دوست دارم كه وضعيتم همينطور ادامه داشته باشد و روز به روز پيشرفتم بيشتر شود.

مهاجم تيم ملي درباره حضور تا انتهاي فصل در روبين كازان و علاقه اي كه مردم در روسيه به او دارند اضافه كرد: همانطور كه گفتم از شرايط خيلي راضي هستم. خوشحالم از اينكه اينجا حضور دارم و مردم هم من را حمايت مي كنند و به پيشرفتم كمك زيادي كردند.

 

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =