محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مازندران

فارس نوشت:رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو از روز سه‌شنبه در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

علیرضا قدمی امروز  اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو از روز سه‌شنبه در محورهای مازندران اعمال می‌شود، افزود: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ظهر سه‌شنبه ۱۵ ام آبان تا ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه از تمامی محورهای مواصلاتی مازندران ممنوع بوده، البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای مازندران بلامانع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی به ممنوع بودن تردد تریلی از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴  همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی با تأکید بر ضرورت مدیریت سفر در زمان رفت و بازگشت به مازندران، خاطرنشان کرد: همچنین همراه داشتن تجهیزات ایمنی فصل سرما نیز برای رانندگان ضروری است.

وی تصریح کرد: مسافران زمان مسافرت خود را با ساعت اجرای محدودیت‌های ترافیکی تنظیم کنند که به سهولت عبور و مرور کمک می‌کند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه رانندگان از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های مازندران به‌صورت شبانه‌روزی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 822564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =