۱ نفر
۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
تصاویر | پوتین هم سوژه کاربران مجازی شد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اجلاس صلح فرانسه سوژه رسانه های خبری و کاربران مجازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصاویری از حضور پوتین در اجلاس صلح فرانسه که به مناسبت صدمین سالروز جنگ جهانی اول برگزار شد سوژه کاربران فضای مجازی خصوصا منتقدان سیاست های پوتین شده است. برخی در توضیح تصاویر پوتین گفتنه اند میهمان تنها و برخی نیز معقتدند او نیز مانند ترامپ منزوی شده است. نکته قابل توجه این است که پوتین و ترامپ تنها رهبرانی بودند که از سوار شدن در اتوبوسی که مخصوص رهبران بود خوداری کردند و با ماشین های شخصی خود به محل تجمع اجلاس آمدند.

در این تصویر نگاه ها به سمت پوتین است و رئیس جمهور روسیه بالاسرش را نظاره می کند.

در این تصویر پوتین برای سلام به ترامپ پیشقدم می شود و خط نگاه های خاص به سمت اوست و تنها کسی که موذیانه به او لبخند می زند ترامپ است.نگاه مرکل نیز بحث برانگیز شده است.

در این تصویر نگاه مرکل به خنده تمسخر آمیز بدل شده است و علامت شصت پوتین به ترامپ که در فرهنگ غرب به معنای پیروزی است مورد توجه قرار گرفته است.

و این تصویر که سی ان ان از تنها قدم زدن او منتشر کرده است.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    0 0
    راست گفتید پوتین منطقه ای مثل کریمه را به کشور خود ملحق کرد تا تنها بماند *...ما تاسیسات هسته ای خود را که با هزینه های انچنانی و خون شهدای هسته ایمان بدست اورده بودیم با دست خود بدون هیچ دستاوردی ویران کرد تا تنها نماند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!