۱۰۰ خبرنگار و عکاس اجلاس جهانی گردشگری را پوشش می دهند

 ایرنا نوشت:مسئول کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری گفت: ۹ شبکه تلویزیونی و ۱۰۰ خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) که در همدان برگزار می شود را پوشش خبری و تصویری می دهند.

مریم مقدم  افزود: اجلاس جهانی گردشگری به عنوان رویداد مهم بین المللی از اهمیت ویژه ای در حوزه گردشگری برخوردار است و اطلاع رسانی آن نیز باید دقیق و مفید باشد.
وی با بیان اینکه استان همدان در حوزه فرهنگی همواره موفق بوده است، اظهار داشت: رسانه های استان با همت و تلاش حداکثری این اجلاس را پوشش خبری می دهند.
مقدم عنوان کرد: عکاسان خبری نیز از داخل و خارج استان برای انعکاس این اجلاس در همدان حضور دارند.
وی ادامه داد: برای تمامی خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی کارت ویژه صادر شده است تا به راحتی بتوانند این اجلاس را پوشش دهند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری افزود: ۹ شبکه تلویزیونی نیز با اختصاص برنامه هایی ویژه در اطلاع رسانی این اجلاس فعالیت دارند.
مقدم افزود: برخی از شبکه های رادیویی نیز چهلمین اجلاس جهانی گردشگری را برای مردم اطلاع رسانی می کنند.
وی گفت: شبکه استانی همدان و شبکه شما نیز به صورت زنده این اجلاس را پخش می کنند و شبکه خبر نیز دقایقی به صورت زنده با این اجلاس ارتباط برقرار خواهد کرد.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور ۸۰ عضو این اجلاس از ۳۰ کشور جهان، از امروز ۲۱ تا ۲۴ آبان به میزبانی همدان برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =