استاندار جدید کرمان: با بدنه رأی رئیس‌جمهور کاملا هماهنگم

محمدجواد فدایی گفت: اجرای سیاست‌های دولت مبنای کار ما است و قطعا آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، ۴ استاندار همدان، کرمان، سیستان و بلوچستان و زنجان در جلسه امروز چهارشنبه ۲۳ آبان هیات دولت انتخاب شدند، در این میان این ۴ استاندار تنها محمدجواد فدایی بود که انتصابش در جایگاه استاندار کرمان به علت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان نبود و دلیل دیگری داشت. گرچه او مویی سفید کرده اما بازنشسته نیست.

محمدجواد فدایی در گفتگو با خبرآنلاین درباره مزایای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و تأثیر این قانون بر اعطای مسئولیت استانداری کرمان به او گفت: استاندار کرمان ۵ ماه پیش استعفا داد و من در این مدت سرپرست استانداری بودم و حالا به عنوان استاندار انتخاب شدم. نه استاندار قبلی مشکل بازنشستگی داشت و نه من مشکل بازنشستگی دارم. از آنجا که استاد تمام دانشگاه هستم طبق قانون تا ۷۳ سالگی می توانم کار کنم، از این جهت مشکلی ندارم.

وی افزود: در مجموع درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید به دو مسئله «استفاده از تجربه» و «واگذاری مسئولیت ها به جوانان» با هم توجه و میان آنها نسبت هماهنگی ایجاد کرد. جاهایی که نیاز به تجربه است باید از افراد مجرب و باسابقه استفاده کنیم و یک جا هم که باید جوانان به کارگرفته شوند تا آموزش ببینند و تجربه کسب کنند تا بتوانند مسئولیت های اداره مملکت را به عهده بگیرند.

استاندار جدید کرمان درباره میزان هماهنگی خود با خواسته ها و انتظارات بدنه رأی رئیس جمهور اظهار کرد: من از جمله کسانی هستم که کاملا در این حوزه هماهنگ هستم.

وی درباره انگیزه برای اجرای برنامه ها و سیاست های مدنظر رئیس جمهور در استان کرمان گفت: اجرای سیاست های دولت مبنای کار ما است و قطعا آن را دنبال می کنیم.

فدایی درباره تأثیر تحریم ها بر اهداف اجرایی در استان کرمان گفت: قطعا تحریم ها تأثیر دارد ولی ما با راهکارهایی که دنبال می کنیم و درایتی که به خرج می دهیم کاری باید انجام دهیم که این تحریم ها خنثی شود، تا حدامکان نگذارد تأثیری بر زندگی مردم بگذارد.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =