۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
دبیرکلی اعتدال و توسعه برای نوبخت

ایرنا نوشت: محمدباقر نوبخت با رای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه باردیگر به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی انتخاب شد.

نخستین جلسه دوره جدید شورای مرکزی این تشکل سیاسی عصر پنجشنبه برگزار شد. در این نشست محمد باقر نوبخت با اجماع حاضران باردیگر به عنوان دبیرکل حزب اعتدال و توسعه برگزیده شد.
در ابتدای این جلسه، محمدباقر نوبخت در سخنانی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد این ماه، ترکیب جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه را که با حضور اقوام، مذاهب، زنان و جوانان در کنار افراد با سابقه حزب تشکیل شده است، نشانگر پویایی و حرکت رو به جلوی حزب دانست و ضمن ابراز خرسندی از ترکیب ایجاد شده از حضور پرشور سازمان ها، کانون ها و استان ها در مجمع عمومی حزب سپاسگزاری کرد.

لازم به ذکر است؛ کنگره سراسری حزب اعتدال و توسعه روز دهم آبان‌ماه 1397 برگزار شد در این نشست شرکت‌کنندگان اعضای سومین دوره شورای مرکزی را انتخاب کردند. در این شورا نام شخصیت هایی چون محمدباقر نوبخت، محمود واعظی، مرتضی بانک، فاطمه هاشمی، علی جنتی و اکبر ترکان در این شورا دیده می شود.
در توضیحات شکل گیری حزب اعتدال و توسعه آمده است: این تشکل سیاسی به عنوان یک حزب اعتدالگرای ایرانی در سال 1378 با هدف تجمیع متخصصان و امکانات کشوری برای ارتقاء درجه اهمیت، قدرت و ثروت ایران در منطقه و جهان و بدور از بلوک بندی‌های راست و چپ تأسیس شده است.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =