جام ملت‌ها از چیزی که در تقویم می‌بینید به شما نزدیک‌تر است!

تیم ملی فوتبال ایران روند آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌ها را ادامه می‌دهد.

عرفان حاج‌بابایی: جام ملت ها از رگ گردن هم به ما نزدیک تر است و این واقعیتی‌ست که نمی شود کتمانش کرد. هرچه به سوی انتهای پاییز می رویم، طلیعه مهم ترین رقابت فوتبالی در قاره کهن بیش از گذشته خودنمایی می کند و تیم های ملی کشورهای مختلف از شرق تا غرب آسیا چاره ای جز تسریع روند آماده سازی خود برای حضور در این رقابت ها ندارند.
تیم کارلوس کی روش هم از این قاعده مستثنا نیست.ایران پس از نمایش های دلچسبش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حالا یکی از اصلی ترین شانس ها برای فتح جام ملت ها به حساب می آید و صد البته که راه سختی هم در تحقق این مهم دارد. با تمام سختی ها و مصائبی که پیش روی تیم جوان و باانگیزه کی روش هست،  تیم ملی این روزها اردوی آماده سازی خود در فیفادی را با جدیت دنبال می کند تا به مرز آمادگی لازم برای حضور در تورنمنت حساس پیش رو برسد.

در این راه ایران بازی های دوستانه ای را هم با حریفان ترتیب داده که آخرینش همین پنجشنبه گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل ترینیدادوتوباگو بود که با برتری یک گله شاگردان کی روش به پایان رسید.
این اما پایان کار ملی پوشان در اردوی فعلی نیست. تیم ایران که قرار است عصر یکشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کند، روز سه شنبه در دیداری دوستانه به مصاف ونزوئلا خواهد رفت تا خود را در برابر این حریف آمریکای جنوبی محک بزند.

آخرین بازی پیش از جام ملت‌ها
پس از دیداری که مقابل ترینیداد برگزار شد-که آخرین بازی شاگردان کی روش در تهران پیش از جام ملت ها بود- و دیداری که سه شنبه مقابل ونزوئلا قرار است برگزار شود، ایران فقط یک دیدار دیگر را پیش از آغاز جام ملت ها انجام خواهد داد.

شاگردان کی روش درست در آخرین روز سال ۲۰۱۸( ۳۱ دسامبر یا همان ۱۰ دی ماه) در کشور قطر به مصاف تیم ملی این کشور خواهند رفت تا پرونده دیدارهای تدارکاتی ایران قبل از جام ملت ها، در دیدار با یکی از تیم های خوب حاضر در این رقابت ها بسته شود.

استارت هیجان از ۱۷ دی
جام ملت های ۲۰۱۹ در امارات از ۱۵ دی ماه استارت خواهد خورد و هیجان و رقابت سراسر این قاره پهناور را پر خواهد کرد. با این حال آغاز رسمی رقابت ها برای ایران روز ۱۷ دی خواهد بود. جایی که ایرانی ها در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف یمن خواهند رفت.

در ادامه ایران در روزهای ۲۲ و ۲۶ دی با ویتنام و عراق دیدار خواهد کرد تا پرونده بازی های گروهی برای شاگردان کی روش بسته شود. 
ایران اگر بتواند به دور حذفی بازی ها و مراحل پایانی رقابت ها راه یابد، تا بهمن ماه مهمان کشور امارات خواهد بود که البته همه امیدواریم چنین شود و شاگردان کی روش با جام قهرمانی به وطن بازگردند.

۲۵۶ ۴۳
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    6 19
    اگه کی روش دهنش رو ببنده همه چیز درست میشه
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    7 2
    انشالله