۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
پیش‌بینی ترامپ درباره نانسی پلوسی

ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا پیش‌بینی کرد که رهبر فعلی اقلیت‌های مجلس نمایندگان آمریکا می‌تواند بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شود چون مستحق این پست است.

پایگاه خبری هیل گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت:‌ من به پلوسی هر چقدر رای نیاز داشته باشد، می‌دهم تا او رئیس مجلس نمایندگان شود. او مستحق این پیروزی است و آن را به دست آورده است اما افرادی در حزبش هستند که تلاش می‌کنند او انتخاب نشود. او پیروز می‌شود.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که پلوسی در نظر دارد تا حمایت‌های لازم برای به دست آوردن این پست را در زمانیکه دموکرات‌ها در ژانویه ۲۰۱۹ کنترل مجلس نمایندگان را به دست می‌گیرند، کسب کند.

پلوسی با چالش بالقوه از جانب مارسیا فوگ، رئیس سابق فراکسیون سیاهپوستان کنگره روبروست که به خیل منتقدان پلوسی پیوسته تا به بررسی این مساله بپردازند که رای دهندگان انتخابات کنگره پیامی را برای تغییر به واشنگتن ارسال کرده‌اند مبنی برای اینکه خواستار تغییر در تیم رهبری حزب هستند.

فوگ و پلوسی روز جمعه با یکدیگر دیدار کردند تا به بررسی مساله کاندیداتوری برای پست رئیس مجلس نمایندگان بپردازند.

این درحالیست که حامیان پلوسی کمپینی را برای حمایت از وی و بازگشتش به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به راه انداخته‌اند؛ پستی که وی از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ آن را داشت و به عنوان نخستین رئیس زن مجلس نمایندگان در تاریخ آمریکا فعالیت کرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    0 1
    ترامپ فکر کرده که مرکز همه امورات است.به رای تو احتیاجی نداره. به جز احمدی نژاد آدم به خودشیفتگی ترامپ ندیده ام