رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز لرستان بازدید کرد

رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران ،مهندس کشاورز به همراه رئیس بررسی سازمان و روشها ، آقای نصیری و سرکارخانم قادری کارشناس ارشد گازرسانی از شرکت گاز استان لرستان بازدید نمودند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این بازدید از طرحهای توسعه ای گاز در استان لرستان ، برخی صنایع عمده و تعدادی از روستاهای گازدار دیدار به عمل آمد .
بنابراین گزارش ، کشاورز رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران و هیات همراه به منظور بررسی ساختتار موجود شرکت گاز لرستان و همچنین آشنایی بیشتر و از نزدیک با نحوه جاریسازی امور از طرحهای توسعه ای در شهرهای بروجرد و نورآباد بازدید نمودند .
در این دیدار 2 روزه جلس ای نیز با مدیر عامل و معاونین شرکت گاز استان لرستان برگزار شد و طی آن به بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت گذشته ، حال و آینده شرکت گاز لرستان این شرکت پرداخته شد .
در این جلسه مباحثی از قبیل چارت سازمانی شرکت گاز لرستان ، نیازهای آتی این شرکت و محدودیتهای مورد بحث قرار گرفت .

بازبینی چارت گاز استان بعلت توسعه فراوان
لطفعلیان ، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در این جلسه گفت : چارت شرکت گاز لرستان با توجه به توسعه فراوان گازرسانی نیاز به بازبینی دارد که امید می رود این امر با پیگیری به نتیجه برسد .
کشاورز ، رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه فعالیتهاای شرکت ملی گاز به اقصی نقاط ایران اسلامی رسیده و بخش عمده تامین انرژی کشور توسط شرکتهای گاز استانی توزیع می شود از ضرورت تغییرات در چارت شرکتهای گاز استانی سخن گفت و محدودیتهای موجود را نیز بیان نمود .
در این جلسه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت واحدهای ستادی و عملیاتی گاز لرستان پرداختند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =