کشف حدود ۲۷ هزار پوشک بچه احتکاری در انبار خانگی

در عملیات ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد ۲۶ هزار و ۶۹۱ عدد پوشک بچه احتکار شده در یک انبار خانگی به ارزش به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا خدا دوست  با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد در ادامه طرح ها و برنامه های برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم، برابر اخبار واصله مبنی بر احتکار پوشک بچه در یک انبار خانگی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد این عملیات تعداد ۲۶ هزار و ۶۹۱ عدد  انواع پوشک بچه احتکار شده کشف شد.

سرهنگ خدادوست  ارزش این محموله احتکاری را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    0 0
    لعنت به وجود امثال این خون آشامها....باعث التهاب و بدبختی مصرف کنندگان واقعی همین انکلهاهستند که بازار را خالی و انبارهای کثیفشان را پر ازکالاهای موردنیازمیکنند