نام مولاوردی برای استانداری خراسان رضوی از کجا آمد؟

با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری هم اکنون ۱۱ استانداری با سرپرست اداره می‌شوند اما برخی که دنبال حاشیه‌سازی هستند، از خبرهای بدون پشتوانه در جهت تخریب دولت نهایت استفاده را می برند.

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته یکی از فعالان اصلاح طلب خراسان رضوی گزینه های پیشنهادی مختلفی را برای تصدی جایگاه استاندار این استان اعلام کرد که نام شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی نیز در میان آنها بود. 

تجربه سالهای گذشته نشان داده رویکرد دولت تدبیر و امید در پیگیری امور اجرایی تعامل با همه سلایق و جریان های سیاسی بوده است چراکه حفظ آرامش و انسجام جامعه بیشترین نفع را متوجه مردم و جامعه می کند. در فضای تنش و چالشی جریانات فرصت طلب بستر را مهیا برای کسب منافع باندی و جناحی می بینند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند که این فضا ادامه پیدا کند.

با اعلام این خبر تحلیل‌های مختلفی مطرح شد و بسیاری از آمدن نام مولاوردی برای تصدی این مسئولیت در خراسان رضوی تعجب کردند و شنیده شده که وقتی شهیندخت مولاوردی هم از وجود نام خود بین گزینه های پیشنهادی برای استانداری خراسان رضوی مطلع شده، بسیار اظهار تعجب کرده است.

لذا خبرها حاکیست که دولت هنوز تصمیم قطعی برای استانداری این استان مهم کشور نگرفته است و نام خانم مولاوردی تنها در لیست پیشنهادی یکی از گروههای اصلاح طلب بوده است.
 

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =