نظر مثبت شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره انتخاب محمد بنا

مشتاقی گفت: تا جایی که اطلاع دارم بنی تمیم سرپرست فدراسیون قبل از انتصاب محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی اعضای شورای فنی را در جریان این موضوع قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام مشتاقی پیشکسوت کشتی درباره انتخاب محمد بنا گفت: بنی تمیم سرپرست فدراسیون اکثریت اعضای شورای فنی تیم های ملی را در جریان انتخاب محمد بنا قرار داده است.
وی ادامه داد: وی در این مورد از ما نظرخواهی کرد و من هم نظر مثبت خود را اعلام کردم و برای محمد بنا هم آرزوی موفقیت می کنم.تا جایی که می دانم اکثریت اعضاء در جریان این تصمیم قرار گرفته اند.
همچنین سید حسین مرعشیان عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی پیش از انتخاب محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، نظر من را جویا شد. من هم نظر مثبت خود را با انتخاب آقای بنا اعلام کردم و برای ایشان و همکارانش در تیم ملی کشتی فرنگی آرزوی موفقیت دارم.
مرعشیان در پایان خاطرنشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی نظر اکثریت اعضای شورای فنی را نیز در این مورد گرفته بود و پس از آن اقدام به تعیین سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کرد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =