خوشحالی هافبک‌دفاعی گلزن از کسب سه امتیاز

کمال کامیابی‌نیا پایه‌گذار بازگشت پرسپولیس در جدال مقابل پیکان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حالیکه با یک گل از پیکان عقب بود، توانست با گل کمال کامیابی نیا بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت هم بازی را ببرد. پس از پایان مسابقه کامیابی نیا که تاثیر زیادی در پیروزی امشب پرسپولیس داشت گفت:« ما در شرایطی مقابل پیکان به میدان رفتیم که با کمبود بازیکن مواجه بودیم و شرایط‌مان چندان از لحاظ بازیکن مناسب نبود. در نیمه اول نیز عملکرد خوبی نداشتیم، اما خدا را شکر توانستیم با کسب 3 امتیاز خود را به بالای جدول نزدیک کنیم.»

کامیابی نیا ادامه داد:«  تیم ما برای این دیدار تمرین آنچنانی نداشت و تنها با توجه به این که باید مقابل پیکان امروز به میدان می‌رفتیم 2 جلسه تمرین انجام دادیم. همانطور که گفتم نیمه اول خوبی را سپری نکردیم اما خوشبختانه عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم. بعد از 5 روز تعطیلی تمرینات ما تنها 2 روز تمرین کردیم و در نیمه اول اصلا تمرکز نداشتیم.»

هافبک جنگنده تیم پرسپولیس در خصوص گلزنی مقابل پیکان گفت:« ما در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و خدا را شکر امروز توانستم روی یکی از این ضربات گل تساوی را به ثمر برسانم؛ این گل را نیز به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.»

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =