۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

آموزش موشن گرافیک و افترافکت

دنیای جذاب متحرک سازی اشیا با افترافکت و موشن گرافیک
آموزش موشن گرافیک و افترافکت

اگر اهل فیلم دیدن و سینما رفتن هستید و با فیلم‌های روز هالیوود میانه خوبی دارید، حتما فیلم‌های فانتزی و فرا واقعی مانند ارباب حلقه‌ها، جنگ ستارگان، دزدان دریایی کاراییب و مانند آنها را دیده‌اید. مسلما ساخت عناصر خیالی موجود و حتی محیط اطراف بازیگران در چنین فیلم‌هایی در دنیای واقعی امکان‌پذیر نیست. همه این کارها با جلوه‌های ویژه انجام می‌شوند و در اصل وجود خارجی ندارند! این هنرنمایی‌ها که اتفاقا طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارند، محصول خلاقیت و نوآوری تدوین‌گرهای مسلط به افترافکت است. البته رشته موشن گرافیک و افترافکت فقط به فیلم و سینما محدود نمی‌شود و کاربردهای بسیار زیادی دارد. با آموزش موشن گرافیک می‌توانید وارد دنیای جذاب متحرک سازی اشیا به صورت گرافیکی شوید و هنری هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

در موشن گرافیک باید خلاق باشید

موشن گرافیک هنر بازی با کلمات، لوگو و تصاویر متحرک است. طراح موشن گرافیک قطعه انیمیشن‌هایی تولید می‌کند و با کنار هم قرار دادن آنها در کنار یکدیگر، ویدیوی کوتاه یا بلندی خلق می‌کند که به شکلی نوآورانه هدف و محتوای ویدیو را به مخاطب انتقال می‌دهد. البته روی آن معمولا یک فایل صوتی هم قرار می‌دهند و یک نفر با لحنی جذاب و انگیزشی، توضیح مختصری درباره ویدیو می‌دهد.

پرورش مهارت‌های بی‌نظیر با موشن گرافیک

موشن گرافیک به پرورش خلاقیت ذاتی شما و تقویت مهارت‌های مختلف مانند تسلط بر نرم‌افزارهای مخصوص موشن گرافیک (نظیر فتوشاپ)، انجام پروژه‌ها و خلق ایده‌های ناب گرافیکی کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانید مهارت‌های کار با گروه را هم یاد بگیرید، زیرا معمولا پروژه‌های بزرگ در این رشته با همکاری گروهی از هنرمندان اجرا می‌شود و باید بتوانید تعامل خوبی با آنها برقرار کنید.

آموزش موشن گرافیک

افترافکت؛ مکمل موشن گرافیک

چیزی که موشن گرافیک را کامل می‌کند، نرم افزار افترافکت است. البته دوره آموزشی افترافکت جداست، زیرا خودش دنیای گسترده‌ و جذاب‌تری است و به دلیل کاربردی که در موشن گرافیک دارد، در هنگام کار با موشن گرافیک روی این نرم‌افزار هم به اندازه کافی تسلط پیدا می‌کنید. افترافکت مهارت و خلاقیت شما را در زمینه ویرایش و تولید فیلم و ویدیو تقویت می‌کند و می‌توانید با آن جلوه‌های گرافیکی زیبا و حرکت‌های دو بعدی را خلق کنید.

بازار کار عالی و درآمد بالا برای موشن گرافیک و افترافکت

در حال حاضر در همه کشورهای جهان و حتی در کشور خودمان این رشته جذاب و هیجان‌انگیز محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و فرصت‌های عالی در بازار کار برای موشن گرافیست‌ها وجود دارد. سایت‌های اینترنتی، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و برندهای مختلف همه به دنبال استخدام هنرمندان کار بَلد و حرفه‌ای برای طراحی ویدیوهای انگیزشی برای تبلیغات‌شان هستند. از سوی دیگر، بازار فیلم‌های تخیلی و انیمیشن‌ها هم که حسابی داغ است. بد نیست بدانید درآمد این رشته بسیار بالاست و هر چه حرفه‌ای‌تر باشید درآمدتان نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود. در واقع، میزان مهارت و نوآوری شما در کارهای منحصر به فردی که ارائه می‌دهید میزان درآمد شما را تعیین می‌کند. همه چیز برای ورود به بازار کار و داشتن درآمد عالی، آماده است!

چرا به دوره‌های آموزشی حضوری نیاز دارید؟

با همه جذابیت و محبوبیتی که رشته موشن گرافیک دارد، هنوز برای آن رشته تحصیلی که در هنرستان یا دانشگاه‌ها تدریس شود در نظر گرفته نشده است. کتاب‌های آموزشی غنی و منابع نوشتاری چندانی در بازار برای آن وجود ندارد و منابع آموزش آنلاین هم بسیار محدود هستند و اگر هم باشند در نهایت مدرک معتبری نمی‌توانند به شما ارائه کنند. به همین دلیل هدف ما از آموزش موشن گرافیک برآوردن این نیاز شما هنرجویان عزیز و آموزش حرفه‌ای شما برای ورود به بازار کار و ترسیم چشم‌انداز شغلی بی‌نظیر است. فرصت‌هایی که در هیچ کجا نخواهید یافت.

مرکز آموزش‌های تخصصی هنر تصویرگران پویا اندیش دوره‌های جامع آموزش موشن گرافیک را با هدف آماده سازی علاقه‌مندان به هنر و سینما، تصاویر متحرک و بازی‌های ویدیویی و نیز تیزرهای تبلیغاتی ارائه می‌کند. این مؤسسه کلاس‌های غیرحضوری ندارد و برای ارزیابی روند کار هنرجو و رفع اشکالات و نیز اعطای گواهی پایان دوره آموزش موشن گرافیک حضور در کلاس بسیار مهم است. مسلما فرق بین این دو نوع یادگیری در بازار کار کاملا مشخص می‌شود.

برای شرکت در کلاس‌های آموزش موشن گرافیک و افترافکت هیچ پیش نیازی لازم ندارید و می‌توانید از صفر شروع کنید. پس از گذراندن دوره مربوطه و قبولی در امتحانات، گواهی پایان دوره معتبر به شما اعطا می‌شود که یکی به زبان فارسی است و دیگری به هر زبانی که خود هنر جو انتخاب کند ترجمه می‌شود و این مدرک در کشوری که هنرجو می‌خواهد به آنجا مهاجرت کند اعتبار دارد. هنرجو می‌تواند با این مدرک هر جایی که بخواهد کار پیدا کند و وارد بازار پردرآمد موشن گرافیک شود.

در طول دوره آموزش موشن گرافیک (که در حالت عادی فقط ۴ ماه و نیم طول می‌کشد) نمایشگاه‌های گروهی برگزار می‌شود که شما هنرجویان عزیز می‌توانید آثار هنری‌تان را در آن به نمایش بگذارید. به این ترتیب افرادی که به دنبال جذب نیروی کار در این رشته هستند، با شما آشنا خواهند شد. همچنین اگر بخواهید نمایشگاه انفرادی برگزار کنید، این مؤسسه شما را یاری خواهد کرد.

آموزش موشن گرافیک

علاوه بر این، ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیز هر از گاهی برای آشنایی بیشتر هنرجویانی که به این رشته علاقه‌مند هستند برگزار می‌شود و اطلاعات مفیدی درباره آموزش این رشته، ایجاد انگیزه و معرفی بازار کار به علاقه‌مندان داده خواهد شد.

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش موشن گرافیک و افترافکت و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید. و وب سایت پویا اندیش را حتما ببینید : https://pouyaandish.com

تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا هر علاقه‌مند با هر شرایطی که دارد تا حد امکان بتواند از کلاس‌های تخصصی این رشته استفاده کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826507