رحمتی: عده‌ای مثلا استقلالی هستند اما باخت تیم آرزوی آن‌هاست

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:اسم استقلال با حجازی، پورحیدری،روشن،علی جباری، قراب، قلعه نویی و خیلی ها که برای موفقیت این تیم خون دل خورده اند عجیین شده ولی یک عده هم هستند که باخت استقلال آرزوی آنها است.

به گزارش فارس؛ سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال درباره شرایط این تیم و اینکه آیا شفر می تواند این تیم را از این وضعیت نجات دهد گفت: «ما یک تیم هستیم و طبیعتا با هم می بریم، با هم می بازیم و با هم قهرمان می شویم.من در بازی برابر سایپا نبودم ولی خودم را در آن باخت شریک می دانم چون همانطور که گفتم ما یک تیم هستیم.این که بخواهیم از یک نفر انتقاد کنیم به نظر من درست نیست و همه باید کمک کنیم تیم را به جایگاه اصلی برگردانیم. مردم حق دارند که انتقاد کنند چون لیاقت آنها بیشتر از اینها است. اما باید قبول کنیم جایگاه واقعی تیم ما این نیست.من معتقدم سال گذشته که آقای شفر تیم را تحویل گرفت وضعیت خیلی بد بود اما با همدلی که ایجاد کرد توانستیم نتایج خوبی بگیریم. به نظر من شفر چیزی تا اینجا کم نگذاشته و می تواند شرایط تیم را سر و سامان بدهد و دوباره مدعی کند. خوشبختانه یا متاسفانه او در این ۲ سال بارها و بارها من را روی نیمکت نشانده و حمایت من از او باعث نمی شود که حرف و حدیثی به وجود بیاید.»
رحمتی درباره حمایت از استقلال ادامه داد:« پیشکسوتان استقلال هم مثل هواداران هستند.آنها زمانی در این تیم بازی کرده و من می دانم در شرایط سخت پرچم این تیم را بالا نگه داشته اند. استقلال ۲ ستاره ای که روی پیراهنش دارد را مدیون همین پیشکسوتان است. استقلال بزرگانی داشته و دارد که هواداران با شنیدن اسم آنها به خود افتخار می کنند،افرادی که اگر بخواهم اسم ببرم شاید در قالب یک مصاحبه نگنجد.اسم استقلال با حجازی، پورحیدری،روشن،علی جباری، قراب، قلعه نویی و خیلی ها که برای موفقیت این تیم خون دل خورده اند عجیین شده ولی یک عده هم هستند که مثلا استقلالی هستند ولی بدون تعارف بگویم باخت استقلال آرزوی آنها است!»

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =