۱ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
۱۰ ایرلاین برتر امسال دنیا معرفی شدند

توریسم آنلاین نوشت:حمل و نقل هوایی یکی از پرسرعت ترین و پرطرفدارترین وسیله سفری است که روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است.

با وجود پرطرفدار بودن این شیوه حمل و نقل اما ۲۰ درصد از مردم ترس از پرواز دارند. اکثر خلبانان تجاری برای تعداد ساعت هایی که پرواز می کنند ،حقوق می گیرند و این مبلغ ثابت نیست. به هنگام خطر در هواپیما امن ترین مکان نزدیک به دم هواپیماست. شانس زنده ماندن در هواپیمای آتش گرفته فقط ۹۰ ثانیه است که بتوان قبل از انفجار از هواپیما خارج شد! بسته به سیستم پرواز خودکار هواپیما ،خلبان و کمک خلبان در پروازهای طولانی می خوابند.
بزرگترین تهدید برای ایمنی پرواز ،تمایل خلبانان به استفاده بیشتر از سیستم کنترل خودکار پرواز است. برای جلوگیری از خطرات احتمالی ،خلبانان غذایی متفاوت از دیگر کارکنان می خورند. تمام خلبانان بین المللی ملزم به استفاده از زبان انگلیسی هستند. کا ال ام قدیمی ترین ایرلاین جهان (تاسیس ۱۹۱۹) و کانتاس دومین ایرلاین قدیمی دنیاست.
وب سایت «ایرلاین ریتینگ» ۱۰ ایرلاین برتر برای سال ۲۰۱۹ را معرفی کرده است. سال گذشته ایرنیوزیلند در جایگاه نخست قرار گرفت و فهرست امسال بدین شرح است:
دهم: ژاپن ایرلاین
نهم: کاتای پاسیفیک
هشتم: اوا ایر
هفتم: آل نیپون ایرویز
ششم: امارات ایرلاین
پنجم: ویرجین استرالیا
چهارم: قطر ایرویز
سوم: کانتاس
دوم: ایرنیوزیلند
اول: سنگاپور ایرلاین

۱۷۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =