کی‌روش: برانکو می‌خواهد هواداران پرسپولیس را روبه‌روی تیم ملی قرار دهد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بعد از جام ملت‌ها تیم دیگری پیدا می‌کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: به بهانه کسب صدودومین برد کی‌روش در بازی‌های ملی، در هتل آکادمی کنار هم نشستیم.

آقای کی‌روش ۱۰۲ برد ملی به دست آورده‌اید. طبیعتاً این برای شما افتخار بزرگی است و یک رکورد بزرگ هم به حساب می‌آید. در این باره چه صحبتی دارید؟
۷ مربی در تاریخ حضور دارند که توانسته‌اند به بیش از ۱۰۰ برد ملی دست پیدا کنند و برای من افتخار بزرگی است که توانسته‌ام به چنین عنوانی برسم. باید از ایران تشکر کنم چراکه با کمک تیم ملی توانستم ۵۶ برد کسب کنم. ۲۲ تساوی به دست آوردیم و (در این لحظه لباسی که آمار برد، تساوی و باخت‌هایش روی آن ثبت شده را نگاه می‌کند و با خنده می‌گوید) گزینه بعدی را نمی‌بینم! مشخص نیست! (خنده) و خب ۱۱ شکست هم به دست آوردیم. از مربیان ایرانی تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند. همین‌طور از هواداران فوتبال ایران. از شما رسانه‌های عزیز هم تشکر می‌کنم که کمک کردید تا به این دستاورد غیرقابل باور برسیم.

فکر می‌کنید در این ۸ سال کدام برد و بازی برایتان بیش از همه خاطره‌انگیز بود؟
در فوتبال پیروزی بهترین دارو است. همیشه پیروزی شیرین است. هر بردی ارزش خودش را دارد. با توجه به گذشته، بازی با قطر قبل از صعود به جام جهانی (گل برتری را رضا گوچی زد) و بازی ایران و کره‌جنوبی در اولسان (گل آن بازی را هم گوچی زد) برای من بسیار خاطره‌انگیز بودند. این بازی‌ها به ما اطیمنان داد که می‌توانیم به هدف‌مان برسیم. آن دو برد خیلی برای من ماندگار است. همیشه بردها خوب هستند ولی اعضای کادر فنی من احتمالاً ۱۱ باخت را بیشتر به یاد دارند. دو بردی که اشاره کردم در خاطرم مانده است، دو باخت خیلی بد هم در ذهن من ثبت کرد؛ یکی باخت مقابل لبنان در خارج از خانه و دیگری باخت به ازبکستان در ورزشگاه آزادی که واقعاً تلخ بود. در هر دو بازی فوتبال بدی بازی کردیم.

مشکلات شما و برانکو هم تمام‌نشدنی نیست و به نظر می‌آید ادامه خواهد داشت.
آقای برانکو صبح امروز (دیروز) دوباره تلاش کرد تا هواداران پرسپولیس را روبه‌روی تیم ملی قرار دهد. پرچم ژاپن وارد ورزشگاه شده ولی ایشان یک کلمه درباره‌اش حرف نمی‌زند ولی باز برمی‌گردد و به داستان ساختگی دستیار من (الکساندر لوپز) اشاره می‌کند. داستانی که ۱۰۰هزار نفر در استادیوم ندیدند و فقط یک نفر آن را دید ولی پرچم ژاپن را که همه دیده‌اند، برانکو به آن اشاره‌ای نمی‌کند. این تلاشی است که صورت می‌گیرد تا هواداران پرسپولیس علیه تیم ملی باشند.

کی‌روش درباره حسرت‌های دوران حضورش در ایران، حمایت نکردن وزارت ورزش از تیم ملی، برنامه‌اش بعد از پایان جام‌ملت‌ها، آرزویش برای رکورد حضور در جام‌جهانی و ازهمه مهمتر، بزرگترین میراثش برای فوتبال ایران هم حرف زد؛ اینجا بخوانید.

این مطالب را هم از دست ندهید:

ویدیو| تشویق کاشیما در آزادی؛ تصویری که خلاف ادعای تراکتوری‌ها را ثابت می‌کند

پشت پرده دعوای کی‌روش و وزارت ورزش

ویدیو| انتقاد لیلا اوتادی از کی‌روش: پیشنهاد بهتری داشت حتماً می‌رفت!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    8 9
    جوک نگو
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    9 14
    متنفریم ازتیم کی روش که این تیم ملی نیست سرداری ک هنوزبچه است و دورگه هایی دیگر...پس لیگ برتر چی میشه قبلا کلی حاشیه ساختی کیروش.حالا تازه طلبکارم شدی
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    9 7
    یعنی شما اینقدر حالیت نیست که جایگاه مربی تیم ملی با جایگاه هواداران تیم رقیب متفاوت است؟ هواداران تیم رقیب معمولا کری می خوانند و در فوتبال طبیعی است ولی آیا مربیان تیم ملی هم با یک تیم باشگاهی که یک بازی ملی در فینال آسیا داشته کری داشته که پس از باخت تیم باشگاهی به خوشحالی بپردازه؟؟؟
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    12 7
    وقتی دستیار شما در بازی فینال آسیا به خاطر باخت پرسپولیس به شادمانی می پردازد و شما هم به جای توبیخ وی به توجیه می پردازید انتظار دارید هواداران پرسپولیس برایتان هورا بکشند
  • DE ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    12 4
    رود بر تو بزرگمرد که تنهایی جلو مافیا ایستادی و تیم ملی‌ را بزرگ کردی.