لوپز پیام‌هایش به بیرانوند و پانادیچ را منتشر کرد/ جملات محبت‌آمیز به جای مشت‌های گره کرده

ورزش سه نوشت: فدراسیون فوتبال رسما تکذیبیه برانکو درباره مصاحبه راجع به کی‌روش را پذیرفته و حالا شاید نوبت برانکو و پرسپولیسی‌ها باشد که به این تقابل پایان دهند.

حدود یک ماه پیش بود که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر حریف ژاپنی قرار گرفت و نتوانست با حمایت پرشور هوادارانش، این تیم را شکست دهد تا در پایان کاشیما آنتلرز قهرمان آسیا شود. پس از بازی با کاشیما آنتلرز، آن چه که بیش از جشن قهرمانی، نمایش داخل زمین و... به چشم آمد، اتفاقی بود که روی سکوها رخ داد. جایی که به گفته فرد ایرانی حاضر در فدراسیون فوتبال قطر، لوپز مربی دروازه بان های تیم ملی مشت های خود را گره و از قهرمانی کاشیما ابراز خشنودی کرد. این خبر که البته با چندروز تاخیر در شبکه های اجتماعی و رسانه های رسمی و معتبر دست به دست شد و بار دیگر آتش زیر خاکستر تقابل کی روش - برانکو را روشن کرد.

تمام افراد مرتبط و غیر مرتبط در این باره اظهار نظر کردند اما بیش از هرکس دیگری، نقل قول های سرمربی پرسپولیس و تیم ملی بود که جنجال آفرین می شد. در این بین یک مصاحبه از برانکو با ترجمه نادرست یا نصفه و نیمه، این آتش را شعله ورتر کرد. چند سایت به نقل از برانکو نوشتند که کی روش بدون کسب افتخار از تیم ملی اخراج خواهد شد. اما جالب اینکه هم برانکو و هم لوپز این دو قضیه جنجالی را تکذیب کردند. با این حال، اگرچه کی روش در نشست خبری اش اعلام کرد کسی که اخراج من را پیش بینی کرده، سرمربی آینده تیم ملی خواهد بود! اما موضع فدراسیون فوتبال، متفاوت بود. آن ها تکذیبیه برانکو را قبول کرده و تلویحا به او درخواست آتش بس داده اند و اگرچه کی روش تا دیشب هم ساز خود را می زد اما به نظر راند استراحت این دو مربی فرا رسیده باشد. اتفاقی که باعث خشنودی جامعه فوتبال ایران خواهد شد .

اما در یک حرکت رو به جلو،  تصاویری از پیام های رد و بدل شده بین لوپز، پانادیچ و علیرضا بیرانوند (اختصاصا در ورزش سه ) منتشر می شود که نشان می دهد مربی دروازه بان های تیم ملی و پرسپولیس و بیرانوند، رابطه بسیار خوبی هم با یکدیگر داشتند و پیش یا پس از هر مسابقه، برای هم آرزوی موفقیت هم می کردند!

پیامی که در روز 26 شهریور از سوی لوپز برای بیرانوند ارسال شده، آرزوی موفقیت در بازی با الدحیل است. چند روز بعد هم او تولد بیرانوند را تبریک گفت. روز دوم اکتبر که برابر با 10 مهر و بازی پرسپولیس - السد بود، لوپز پیامی حاوی تبریک برای پیروزی در بازی رفت و برای بیرانوند ارسال کرد و پیام بعدی به نظر می رسد بین دو نیمه بازی برگشت نیمه نهایی ارسال شده است؛ جایی که پرسپولیس با نتیجه 1-0 از السد عقب بود و برای برتری یک گل میخواست. در پایان این مکالمه لوپز صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان را به بیرانوند تبریک گفت.

اما گفتگوی او با ایگور پانادیچ جذابیت بیشتری دارد و همچنین پیام دوستی مربی گلرهای پرسپولیس و تیم ملی را نمایان می کند. 27 فروردین لوپز در دایرکت اینستاگرام، به نوعی قهرمانی پرسپولیس را به پانادیچ تبریک گفت و از او خواست این پیام را به بیرانوند هم برساند. پس از بازی السد، لوپز که برای بیرانوند پیام فرستاده بود، به پانادیچ نیز چنین پیامی ارسال کرد و ایگور در پاسخ به او گفت بیرانوند واقعا در این بازی بهترین بازیکن زمین بود.

این ها به عبارتی می تواند پرچم سفیدی باشد از سوی کادرفنی تیم ملی برای پرسپولیسی ها؛ از سرمربی این تیم که همچنان موضوع مشت های گره کرده در ذهن اوست اما، چه بهتر که فکر کنیم این دست ها روی کیبورد بدل به پیام های محبت آمیزی می شده که جایش در روابط بین کادرهای فنی پرسپولیس و تیم ملی خالی است. سرمربیان بزرگی که کاش شمشیرهایشان را از این به بعد رو به دشمن بگیرند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =