سوءاستفاده از نام یک برنامه تلویزیونی در فضای مجازی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: میرباقری با اشاره به روند تولید برنامه «هنرپیشه» درباره حواشی و سوء استفاده از نام این برنامه در فضای مجازی گفت.

بیژن میرباقری کارگردان برنامه تلویزیونی «هنرپیشه»، درباره سوء استفاده برخی از سایت‌ها از نام «هنرپیشه» و ساختار این مجموعه برنامه تلویزیونی گفت: برخی از سایت‌های استعدادیابی بازیگر وجود دارند که به صورت موازی با ما در حال کار هستند و به نفع خودشان از هشتگ و نام «هنرپیشه» سوء استفاده و در قبال کاری که انجام می‌دهند، مبلغی را از هنرجویان دریافت می‌کنند. این در صورتی است که شرکت در برنامه «هنرپیشه» به شکل رایگان است و پولی برای حضور و تِست بازیگری گرفته نمی‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به فراخوانی که داده شده، ما آموزش و تِست بازیگری داریم که حضور بانوان با رضایت همسر انجام می‌شود. کارگردان مجموعه تلویزیونی «هنرپیشه» با بیان روند تولید این برنامه اظهار کرد: درحال حاضر فیلم‌های هنرجویان در حال بارگذاری است تا عوامل و اتاق فکر ما آنها را ارزیابی کنند. البته تا چند روز آینده طراحی و ساخت دکور به اتمام می‌رسد و برنامه شکلی جدی‌تر به خود می‌گیرد.

میرباقری در پایان یادآور شد: مجری  این برنامه شبکه نسیم است و ثبت نام در این برنامه به شکل کاملا رایگان انجام می‌‎شود.

«هنرپیشه» یک برنامه Telent (تلنت) و مسابقه است که در راستای استعدادیابی و کمک به جذب بازیگران جوان می‎‌آید تا آنهایی که به رشته بازیگری علاقه دارند را محک بزند.

این مجموعه به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور و کارگردانی بیژن میرباقری قرار است زمستان امسال از شبکه نسیم پخش شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 0
    کلا توی متن یک کلمه انگلیسی دارین، همون یکی رو لطفا درست بنویسید.