انتقاد بازیگر پیشکسوت از توجه بیش از حد به جوانان در سینما

میزان نوشت: بازیگر سریال «پدر سالار» گفت: متاسفانه اکثریت بازیگران قدیمی و پیشکوست خانه نشین شده و در بستر بیماری بسر می‌برند.

سیامک اطلسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: نسبت به گذشته سالانه در چندین اثر سینمایی و تلویزیونی بازی می‌کردم به شدت کم کارتر شده‌ام. البته بهتر است به این وضع بگوییم بیکاری چون بازیگری که سالانه یک کار بازی کند دیگر نمی تواند به آن به چشم شغل نگاه کند.

او در همین راستا ادامه داد: در آخرین تجربه خود در عرصه بازی، بازیگری در سریال «نزدیکی‌های بهشت» به کارگردانی حسن هدایت را تجربه کردم که برای شبکه اول سیما آماده شد. به جز آن پیشنهاد خیلی جدی برای بازیگری نداشتم و همین باعث شده کمتر دیده شوم.

بازیگر سریال «پدر سالار» با گلایه از بی توجهی نسبت به پیشکسوتان بازیگری تاکید کرد: متاسفانه اکثریت بازیگران قدیمی و پیشکوست خانه نشین شده و در بستر بیماری بسر می‌برند. کسی انگار نمی‌خواهد به پیشکسوتان بازیگری اهمیتی بدهد زیرا دیگر در کمتر اثری شاهد حضور بازیگر هم دوره من هستیم. متوجه نمی شوم که چظور فیلمنامه هایی نوشته می‌شوند که در آنها خبری از نسل میانسال یا کهنسال نیست.

او با گلایه از توجه بیش از حد به جوانان در سینمای ایران اضافه کرد: تمامی فیلمنامه ها و نقش‌ها برای جوانان نوشته می‌شود در صورتی که ما در میان پیشکسوتان سینما بازیگرانی را داریم که می توانند نقش‌های بسیار سخت و چالش برانگیز را بازی کنند. خود من سالهاست در انتظار بازی در نقشی متفاوت و مهیج هستم. نقشی که بتوانم در این سن توانایی خود را به رخ بکشم.

اطلسی با اشاره به خنثی شدن ژانر در سینمای امروز خاطرنشان کرد: سینمای ایران تکراری و خنثی شده است. ما نیازمند پرداختن به ژانرهای مختلف هستیم. سالهاست فیلم اکشن، پلیسی و جنایی خوب نداریم. اگر برای این آثار فیلمنامه نوشته شود قطعاً بازیگرانی مثل من هم می توانند به خوبی در نقشی تازه در فیلم بازی کنند. به شخصه بازی در آثار پلیسی را بسیار دوست دارم.

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =