فیلمبرداری سریال جدید استیون اسپیلبرگ با نام «ترا نووا» با موضوع سفر در زمان به زودی در کوئینزلند آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از مقامات این منطقه اعلام کرد: «شبکه فاکس خبر انتخاب کویئنرلند به عنوان محل فیلمبرداری را تایید کرده است، «ترا نووا» پس از «اقیانوس آرام» دومین سریال اسپیلبرگ است که در اینجا فیلمبرداری می‌شود.»

آنا بلی در ادامه افزود: «مقامات این منطقه تمامی امکانات لازم را از طریق کمپانی کوئینزلند اسکرین در اختیار عوامل فیلم می گذارند. فیلمبرداری این سریال 50 میلیون دلار سرمایه به این منطقه تزریق و حدود هزار شغل ایجاد می‌کند.»

حدود 80 درصد عوامل سریال «ترا نووا» اهل کوئینزلند هستند و فیلمبرداری در جنوب کوئیزلند انجام می‌شود.

جیک شارپ یکی از عوامل ارشد تولید مجموعه گفت: «می‌خواستیم این سریال بلندپروازانه شبیه هیچ سریال دیگری نباشد و کوئینزلند بهترین لوکیشن برای این کار است. این منطقه منظره مناسب، هوای مناسب و بهترین گروه تولید و سرمایه‌گذاری را دارد.»

جیسن اومارا بازیگر نقش اصلی «ترا نووا» خواهد بود که داستانش درمورد یک گروه دانشمند در سال 2149 است. آنها در زمان سفر می‌کنند و به 85 میلیون سال پیش می‌روند تا کره زمین را از نابودی به دلیل جمعیت بسیار و دخالت انسان در طبیعت نجات دهند.

استیون اسپیلبرگ و پیتر چزنین تهیه‌کنندگان سریال هستند و الکس گریوس و جان کاسار (کارگردان سریال «24») آن را کارگردانی می‌کنند.

اسپیلبرگ سال 2007 مجموعه تلویزیونی موفق «اقیانوس آرام» برای شبکه اچ‌بی‌او در کوئینزلند تهیه و تولید کرد.

صحبت‌های ساخت «ترا نووا» در کوئینزلند استرالیا از شش ماه پیش آغاز شد. فیلمبرداری این سریال کوتاه 13 قسمتی به پاییز سال 2011 موکول شده است. هر قسمت مجموعه یک ساعت است.

شبکه فاکس که پخش «ترا نووا» را برعهده دارد از ترفندی جالب برای پخش سریال استفاده می‌کند؛ قسمت اول این سریال در ماه مه روی آنتن می‌رود و حدود سه ماه بعد در فصل پاییز ادامه سریال پخش می شود، فاکس از این ترفند برای پخش سریال «گِلی» استفاده کرد و توانست مخاطبان بیشتری را به سریال جلب کند.

هالیوود ریپورتر / 9 اوت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 83030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =