سارق زورگیر که با بهانه‌های واهی و با دعوای ساختگی مبلغ ‌٥/٣ میلیون تومان وجه نقد را از شخصی در یکی از محلات کرمانشاه به سرقت برده بود با تلاش ماموران آگاهی دستگیر شد .

به گزارش ایسنا سرهنگ علی دولتی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص دستگیری سارق زورگیر در کرمانشاه گفت: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر زورگیری و سرقت سه میلیون و پانصد هزار تومان در یکی از محلات شهر کرمانشاه، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی کرمانشاه قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از مالباخته مشخص شد سه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری به بهانه‌های واهی و ساختگی با مالباخته درگیر و با استفاده از غفلت وی مبلغ ‌٥/٣ میلیون تومان وجه نقد را از وی به سرقت برده و متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماره خودروی سواری سارقان توسط مالباخته شناسایی و یادداشت شده بود، با استعلام از پلیس راهور، مالک خودرو شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ دولتی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به بزه انتسابی اقرار و با توجه به اعترافات وی تلاش جهت دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 83395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =