۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۸

این هفته وزرای نفت و نیرو به کمیسیون انرژی مجلس فراخوانده شده اند تا در خصوص برخی از مسایل حوزه تحت مدیریت خود جوابگوی اعضای این کمیسیون باشند.

براساس این گزارش ، وزیر نیرو به مجلس می رود تا آخرین عملکرد خود را در صنعت برق کشور به بهارستانی ها گزارش دهد تا شاید بتواند اعضای کمیسیون انرژی را مجاب کند که عملکرد وزارت نیرویی ها طی ماه های اخیر مثبت بوده است.

 این روزها نمایندگان مجلس از عملکرد نامجو در وزارت نیرو انتقاد می کنند و با استناد به امارهایی چون کاهش تلفات شبکه برق و تاخیرهای چند ماهه  در اجرای پروژه های این وزارتخانه از احتمال استیضاح این وزیر خبر می دهند.این در حالی است که این وزیر کابینه دولت دهم از جمله وزرایی محسوب می شود که با رای بالای نمایندگان مجلس راهی وزارتخانه تحت مدیریت خود شده است.اما به اذعان موید حسینی صدر یک عضو کمیسیون انرژی مجلس ، در حال حاضر نامجو محبوبیت خود را در میان بهارستانی ها از دست داده و قطعا روزهای آتی برای این مدیر دولت دهم روزهای خوبی نخواهد بود.

در عین حال وزیر نیرو این هفته روزهای شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت.چراکه این عضو کابینه دولت دهم باید گزارشی هم به کمیسیون عمران ارائه کند.البته این گزارش باید در خصوص آب شرب تهران باشد که اینروزها اخبار ضدونقیض در خصوص آلودگی آن به گوش می رسد.

از سویی دیگر قرار است وزیر نفت نیزاین هفته  به مجلس برود و جوابگوی سوالات بهارستانی ها در خصوص  بررسی وضعیت قرارداد خط لوله گاز ایران و پاکستان باشد.

این قرارداد نیز طی چند ماه گذشته مورد بحث میان مجلس و دولت بوده تا جاییکه تا کنون میرکاظمی دو بار در کمیسیون انرژی حاضر شده و به نکات مبهم این قرارداد از نظر بهارستانی پاسخ داده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 84171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =