۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷

سروری عضو هیات اعزامی مجلس به غزه، می گوید: علی رغم انکه دولت مصر بارها به طور شفاها اعلام کردند مشکلی برای صدور ویزا برای هیات پارلمانی ایران ندارند امنا هنوز روادید ما صادر نشده است.

  موضوع سفر نمایندگان مجلس به  غزه نخستین  بعد از ان طرح شد که کشتی کاروان صلح در جریان سفر به غزه مورد حمله  رژیم صهیونیستی قرار گرفت. پس از آن بود که گروه های مختلف در سراسر جهان امادگی خود را برای سفر به غزه اعلام کردند.

در این میان 231 نفر از نمایندگان مجلس هم برای سفر به غزه ثبت نام کرده اند اما از آنجا که امکان اعزام 231 نماینده به غزه وجود نداشت در نهایت هیات رئیسه مجلس تصمیم گرفت تنها تعدادی از نمایندگان به این سفر اعزام شوند. محمود احمدی بیغش، پرویز سروری،عضو حیدر پور و شبیب جوبیجری  چهار نماینده ای بودند که خبر سفر خود به غزه را ماه قبل رسانه ای کردند از ان زمات تاکنون ویزا این نمایندگان صادر نشده است.

آنگونه که سروری به خبر می گوید: قرار بوده است تا 20مرداد روادید ما صادر شود  اما هنوز محقق نشده است.

او می گوید: احساسم این است که اسرائیلی ها و آمریکا ها به این سفر راضی نیستند و با اینکه مصری ها بارها شفاها به ما اعلام کردند که  روادید صادر می کنند و حتی طی مصاحبه ای  اعلام کردند برای صدور روادید مشکلی ندارند اما نمی دانم چرا  به این کار را زمان های نامعلومی  حواله می دهند و ما در این شرایط چاره ای نداریم جز اینکه صبر کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 84847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =