قهرمانان اکشن فیلم جدید سیلوستر استالونه در دومین جمعه نمایش نیز در صدر جدول فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم پرستاره «گوشت‌های دم توپ» به کارگردانی و با بازی سیلوستر استالونه روز جمعه در 3270 سینما پنج میلیون دلار به دست آورد و بالاتر از کمدی «خون‌آشام‌ها افتضاح هستند» قرار گرفت که در اولین هفته اکران در 3233 سینما 4/4 میلیون دلار فروخت.

«خون‌آشام‌ها افتضاح هستند» به کارگردانی جیسن فریدبرگ و آرون سلتزر نوعی شوخی با فیلم‌های خون‌آشامی و درباره دختری نوجوان بنام بکا است که بین دو پسر گیر می‌افتد. جن پراسک، مت لانتر و دیدریش بادر بازیگران این فیلم هستند.

کمدی شهری «بلیت بخت‌آزمایی» ساخته اریک وایت هم در اولین روز اکران در آمریکا و کانادا در 1973 سینما 8/3 میلیون دلار فروش داشت و فیلم سوم شد.

داستان فیلم در هفته تعطیلات چهارم ژوئیه در آمریکا روی می‌دهد و درباره جوانی با بازی بو وو است که برنده یک بلیت بخت‌آزمایی به ارزش 370 میلیون دلار شده و باید آن را از دست همسایه‌های حریص و حقه‌باز خود حفظ کند.

درام «بخور عبادت کن عشق بورز» با بازی جولیا رابرتز در دومین جمعه نمایش 7/3 میلیون دلار به دست آورد و فیلم چهارم شد.

فیلم سه‌بعدی و ترسناک «پیرانیا» به کارگردانی الکساندر آجا نیز در جمعه اول نمایش با 7/3 میلیون دلار فروش در 3082 سینما در رده پنجم قرار گرفت.

آدام اسکات، الیزابت شو، کلی بروک، ریچارد دریفوس، کریستوفر لوید، وینگ ریمز و ایلای راث بازیگران این فیلم هستند که بازسازی فیلم سال 1978 «پیرانیا» به کارگردانی جو دانته است.        

پس از آنکه لرزش زیر سطح آب دریاچه ویکتوریا باعث رها شدن ماهی‌های گوشتخوار پیرانیا می‌شود، یک گروه از غریبه‌ها به رهبری کلانتر محلی (شو) دور هم جمع می‌شوند تا راهی برای نجات خود پیدا کنند. «پیرانا» سال 1995 نیز به تهیه‌کنندگی راجر کورمن بازسازی شد.

کمدی پلیسی «آدم‌های دیگر» با بازی مارک والبرگ و ویل فرل در جمعه سوم نمایش با سه میلیون دلار فروش در 3472 سینما رده ششم را از آن خود کرد. درام/کمدی «جابه‌جا کردن» با بازی جنیفر آنیستن و جیسن بیتمن هم در اولین روز  نمایش 7/2 میلیون دلار فروش داشت.

این فیلم را جاش گوردون و ویل اسپک کارگردانی کرده‌اند و آنیستن در آن نقش زنی را بازی می‌کند که پس از مدت‌ها تلاش صاحب یک فرزند می‌شود. او هفت سال بعد بهترین دوست خود را می‌بیند که رازی با خود دارد و ...

کمدی خانوادگی «دایه مک‌فی بازمی‌گردد» با بازی اما تامپسن هم در جمعه اول اکران در 2784 سینما 6/2 میلیون دلار فروش داشت. این فیلم را سوزانا وایت کارگردانی کرده و دنباله فیلم سال 2005 «دایه مک‌فی» است.

فیلمنامه «دایه مک‌فی بازمی‌گردد» را اما تامپسن بر مبنای کتاب‌های «پرستار ماتیلدا» اثر کریستیانا برند نوشته و مگی جیلنهال، رالف فاینس و مگی اسمیت دیگر بازیگران آن هستند.

این بار دایه مک‌فی به کمک یک مادر جوان به ستوه‌آمده می‌آید که شوهرش به جنگ رفته و خودش باید از بچه‌ها مراقبت کند. در حالی که بچه‌های زن وارد یک جنگ شخصی با دو عضو لوس خانواده شده‌اند، مک‌فی به بچه‌ها پنج درس مهم جدید می‌دهد.   

تریلر افسانه علمی «آغاز» ساخته کریستوفر نولان و کمدی اکشن «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» به کارگردانی ادگار رایت دیگر فیلم‌های پرفروش روز جمعه بودند. آمار فروش هفتگی (جمعه تا یکشنبه) دوشنبه صبح اعلام می‌شود.

ورایتی / 21 اوت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 86479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =