فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای موشک‌انداز سپاه از لحاظ سرعت و قدرت در کلاس خود، رتبه اول جهان را در اختیار دارد.

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه که صبح امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح خط تولید دو نوع شناور موشک‌انداز جدید گفت: روند اقتدار دفاعی ایران ادامه داشته و با سرعت بیشتری به پیش می‌رود.

 اهم اظهارات وی را  در ادامه به نقل از فارس بخوانید.

  • ما طی سال‌های پس از دفاع مقدس فرصت بی‌نظیری را در اختیار داشتیم تا توان دفاعی خود را افزایش دهیم و در همین راستا توانسته‌ایم قدرت بازدارندگی و انهدامی خود را به نحو چشمگیری بالا ببریم.

ویژگی‌های شناور موشک‌انداز ذوالفقار و شناور راکت‌انداز سراج

  • این دو شناور بر مبنای تئوری‌های عمل در صحنه جنگ ساخته شده و با توجه به اینکه هم اکنون تولید علم در کشورمان نهادینه شده است ما می‌توانیم محصولات خود را با سرعت هر چه بیشتر در کشور تولید کنیم.

جایگاه قدرت دریایی ایران در دنیا

  • در بحث شناورهای موشک‌انداز تندرو هیچ کشور دنیا چنین قدرتی را در اختیار ندارد و ما تأکید می‌کنیم که در صحنه دفاع دریایی در این بخش به قدرت بی‌نظیری رسیده‌ایم.
  • موضوع سرعت در شناورها بسیار حائز اهمیت است. حداکثر سرعت ناوهای آمریکایی هم اکنون حدود 31 نات است اما شناورهای ایرانی به طور متوسط دو برابر این سرعت را در اختیار دارند.
  • همانطور که این نیرو در سال 66 و 67 در مقابله با شناورهای آمریکایی حماسه آفرید امروز نیز با توجه به رشد غیر قابل تصور قدرت دفاعی ایران ما می‌توانیم به بهترین وجه از مرزها و منافع کشورمان دفاع کنیم.
  • نیروهای خدامحور در صنعت دفاعی موجب شده تا جمهوری اسلامی به جایگاه بی‌نظیری در صنعت دفاعی دست یابد.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 86739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =