14 درصد افراد بالای 15 سال ساکن شهرهای بزرگ کشور صاحب لپ تاپ هستند.

به گزارش ام بی ای نیوز، نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی یک موسسه تحقیقات داخلی نشان می دهد که 60 درصد این افراد در 12 ماه گذشته لپ تاپ خریده اند.

همچنین نتایج حاکی از آن است که 23 درصد خریداران لپ تاپ در 12 ماه گذشته ترجیح داده اند که کالای مورد نظر خود را از برند Dell خریداری کنند و به این ترتیب بیشترین سهم بازار لپ تاپ را برای این شرکت رقم بزنند، پس از آن برند LG توانست با جلب اعتماد 17 درصد خریداران لپ تاپ، در مدت یاد شده از سایر رقبای خود پیشی بگیرد و برند HP با تأمین تقاضای 14 درصد این خریداران، به عنوان سومین شرکت موفق در بازار لپ تاپ خودنمایی کند این در حالی است که سهم فراسو، تنها برند داخلی در این بازار ،کمتر از یک درصد است.

بررسی ها نشان می دهد که 30 درصد خریداران لپ تاپ در 12 ماه گذشته برای خرید این کالا تا یک میلیون تومان هزینه کرده اند و لپ تاپ هایی با قیمت های یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار تومان با استقبال 31 درصد خریداران روبرو شد. 29 درصد متقاضیان نیز لپ تاپ موردنظر خود را در فاصله قیمتی یک میلیون و پانصد هزار تا سه میلیون تومان انتخاب نموده اند. هزینه صرف شده برای خرید لپ تاپ منتخب 7 درصد از خریداران این وسیله بیش از دو میلیون تومان بوده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 87057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =