۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۱

2 برادر که به خاطر مشکلات اخلاقی یکی دیگر از برادرانشان را به قتل رسانده بودند، با اعلام رضایت اولیای‌دم، به حبس محکوم شدند.

فارس نوشت: شامگاه 5 اردیبهشت امسال، مأموران کلانتری 106 نامجو از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه باخبر شدند.

مأموران با حضور در خیابان شریعتی خیابان پلیس واقع در یک ساختمان مسکونی متوجه شدند، زن 24 ساله‌ای در خانه‌اش به قتل رسیده است.

با آغاز تحقیقات مشخص شد، زن جوان بر اثر فشار بر رگ‌های حیاتی گردنش خفه شده و به قتل رسیده است و سپس جسد‌ش در این محل رها شده است.

همچنین بررسی‌ها نشان داد این زن جوان به نام مهسا به صورت مجردی زندگی می‌کرده است؛ وی پیش از این مسعود نام داشته که به واسطه اختلالات جدی تغییر جنسیت داده و نام مهسا را برای خود برگزیده است.

تحقیقات پلیس نشان داد که دو برادر مقتول در این جنایت دست داشتند که بعد از دستگیری به ارتکاب قتل اعتراف کردند و مدعی شدند که مقتول را به خاطر انحرافات اخلاقی به قتل رسانده‌اند.

قرار مجرمیت متهمان پرونده از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد که هفته گذشته به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار به آن رسیدگی شد.

نماینده دادستان با اشاره به اعلام گذشت اولیای‌دم که پدر متهمان است، خواستار مجازات متهمان از جنبه عمومی جرم شد.

متهمان به نوبت در جایگاه قرار گرفتند و اظهارات و اعترافات خود را درباره انگیزه ارتکاب قتل عنوان کردند. با توجه به غیرعلنی بودن جلسه رسیدگی، شواهد نشان‌دهنده این است که علاوه بر مشکلات اخلاقی مقتول، انگیزه سرقت نیز از سوی متهمان برای ارتکاب قتل عنوان شده است.

بعد از پایان این جلسه غیرعلنی، قاضی همتیار ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم ردیف اول را به 8 سال حبس با 5 سال حبس تعلیقی و متهم ردیف دوم را به 3 سال حبس با 2 سال حبس تعلیقی محکوم کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 87473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =