۰ نفر
۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱

مهر نوشت:

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با تاکید بر کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان گفت: امسال نسبت به سال گذشته مردم حرمت ماه مبارک رمضان را بیشتر نگه داشته‌اند.

 سردار بهمن کارگر با اشاره به فرهنگ ماه رمضان افزود: افزایش توجه به خدا و تقویت دوری از گناه نزد مردم در این ماه باعث توسعه فرهنگ رمضانی می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان گفت: مسلم است وقتی آمار تماس با پلیس 110 پایین می‌آید یعنی وقوع جرایم کم شده است به عبارت دیگر هر چه وقوع جرایم بیشترباشد تماسها هم بیشتر است، البته در نظر گرفتن این آمارها یکی از شاخصها است، نه اینکه فقط تماس با 110‌ شاخص باشد.

سردار کارگر در ادامه ماه مبارک رمضان را ماه نظم و انضباط نامید و افزود: یکی از علت های کاهش جرایم همین موضوع است. کسی که روزه دار است معمولا آرام است و از آرامش و سکون درونی در وجودش بهره می برد اگر همه این شرایط در جامعه حاکم شود یک جامعه با انضباط و بهنجار خواهیم داشت.

سردار کارگر در پایان گفت: امسال نسبت به سال گذشته مردم متدین بیشتر روزه داری را رعایت کردند و این نشان می‌دهد مردم ما معتقد به اجرای احکام الهی هستند. نیروی انتظامی از مردم صمیمانه تشکر می کند و به وظایف الهی خویش آگاه هستند و به آن عمل می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 88312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =