وزیر اطلاعات گفت: ما با رویکردی که در وزارت اطلاعات داریم و همچنین اشرافیت و کنترل خوبی که بر فعالیت‌های مختلف سرویس‌های اطلاعاتی انجام می‌دهیم حرکت‌های دشمنان را تاکنون خنثی کرده و در آینده نیز خنثی می‌کنیم.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در گفت وگو با فارس با اشاره به آغاز هفته دولت در خصوص عملکرد گذشته وزارت اطلاعات در زمینه امنیتی و اطلاعاتی، اظهارداشت: ما یک تحول جدی را در وزارت اطلاعات به وجود آوردیم و با سرمایه سنگین اطلاعاتی که در اختیار داریم این وزارتخانه را از حالت انفعال بیرون آورده و حالت تهاجمی پیدا کرد که در واقع این رویکرد جدید ما بود.

اهم اظهارات وزیر اطلاعات را در ادامه بخوانید:

  • از حالت انفعال بیرون آمدن نیاز به زمینه‌سازی دارد. زمینه‌سازی‌های این اقدام ایجاد شده و این روحیه و فضای تهاجم به وجود آمد و موفقیت‌هایی که در این مدت وزارت اطلاعات داشته بیانگر به وجود آمدن این روحیه است که مایه مسرت و خوشحالی است.
  • تحرکات دشمن تحرکاتی نیست که بتواند به نتیجه برسد چراکه دشمن ملت ایران را نشناخته و مردم ما به دنبال ارزش‌های خود، همه هستی‌اش را می‌گذارد و در موقعیت‌های مختلف این را نشان داده است.
  • اگر برخی مواقع ملت به دنبال یکسری جریانات رفته است به دلیل فضاسازی‌هایی است که عده‌ای با نفاق درونی، فضای ارزشی از خود نشان دادند و ملت فکر کرد که آنها در مسیر ارزشی قرار دارند.
  • ما با رویکردی که در وزارت اطلاعات داریم و همچنین اشرافیت و کنترل خوبی که بر فعالیت‌های مختلف سرویس‌های اطلاعاتی انجام می‌دهیم حرکت‌های دشمنان را تاکنون خنثی کرده و در آینده نیز خنثی می‌کنیم و آنها نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 88321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =