۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۵

پیوستن امیر قلعه‌نویی به سپاهان با چالش روبه‌رو شد.

همزمان با عقد قرارداد امیر قلعه نویی و سپاهان خبرهایی درباره حضور ناگهانی عامل جدایی او از استقلال در این تیم اصفهانی منتشر شد . 24 ساعت قبل از سوی نزدیکان به مشاور جوان باشگاه استقلال‌ اعلام شد مهندس‌رجایی مدیرعامل کارخانجات فولاد مبارکه، مشاوری در امور ورزش برای خود برگزیده است. منابع آگاه در باشگاه استقلال که این خبر را برای اولین بار منتشر کردند مدعی هستند مشاور ورزشی مدیر کارخانجات فولاد مبارکه ، رئیس مجمع باشگاه ورزشی فولاد سپاهان که اسپانسرینگ تیم اصفهانی را برعهده دارد، کسی نیست غیر از مشاور جوان مدیرعامل استقلال. همان کسی که امیر قلعه‌نویی او را مانع بزرگ بر سر راه موفقیتش در استقلال معرفی کرده بود.

قلعه‌نویی حتی نمی‌تواند باور کند که پیش از رسمی شدن قراردادش با تیم اصفهانی بزرگترین مانع بر سر ماندنش در استقلال به سپاهان کوچ می‌کند تا قدرتش را به رخ مردی بکشاند که ادعا دارد این مشاور جوان دخالتی در انتخابش به سمت سرمربی تیم ملی نداشته است.

این انتصاب زمانی اتفاق افتاد که قلعه نویی سعی داشت برای فراموشی اتفاقات تلخ پس از قهرمانی به اصفهان برود و کارش را با این تیم شروع کند اما انگار باز هم موجی علیه این مربی به راه افتاده است .

روز گذشته این شایعه دهان به دهان گشت که بازیکن دوپینگی لیگ از یاران استقلال بوده است و حتی نشرایات ورزشی از قول یکی از مربیان نوشتند اگر خیلی زود نام بازیکن دوپینگی استقلال معرفی نشود، این بازیکن و کسانی که او را وادار به دوپینگ کردند، رسوا می‌کند.

سرمربی سابق استقلال امیدوار بود با رفتن به سپاهان این شانس را بدست آورد که با حرکت در مسیر موفقیت جوابی دندان‌شکن به مدیر استقلال که توانسته زمینه ساز جدایی او از تیمش درست پس از قهرمانی شود بدهد. نزدیکان به قلعه‌نویی می‌گویند در روزهای گذشته تماس‌های بسیاری از سوی مدیرعامل استقلال با مدیران تیم اصفهانی گرفته شده تا مانع از پیوستن قلعه‌نویی به این تیم شوند همچنین عده‌ای مدام از احتمال مانع تراشی سازمان لیگ بر سر عقد قرارداد قلعه‌نویی سخن می‌گویند. این ادعا را اما عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ در گفت وگویی کوتاه با روزنامه خبر تکذیب می‌کند. او در این باره می‌گوید: «ما هیچ نامی را هنوز اعلام نکرده‌ایم و به هیچ تیمی هم درباره ممنوعیت فعالیت هیچ یک از مربیان اعلام‌نظر نکرده‌ایم اما مطمئن باشید طرح منشور اخلاقی درباره مربیان متخلف در فصل جدید اجرایی می‌شود.»

هرچند قلعه نویی قراردادش با سپاهان را امضا کرده جریانی فعالیت می کند تا مانع از ثبت این برگه در سازمان لیگ برتر کشور شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 9066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مازیار دیانتی KW ۰۰:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۴
    0 0
    من کلا منتقد اقای قلعه نوعی هستم ولی این حرکت فقط دستهای پشت پرده فوتبال ما را نشان می دهد که مهمترین عامل ناکامی تیم ملی نیز می باشد
  • بی نامmilad IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۴
    0 0
    چرا خیلیها زورشون گرفته سپاهان هم رفته آسیا هم بهترین مربی لیگ گرفته؟