حمایت دو ستاره معروف تیم ملی از حسین کعبی

دو ستاره معروف تیم ملی در ماجرای درگیری لفظی حسین کعبی و علی کریمی، از مدافع ریز نقش استیل آذین حمایت کردند. این دو ستاره به محض اینکه از ماجرا با خبر شدند در تماس با حسین کعبی به او گفتند: «خوب کاری کردی که مقابلش ایستادی و جوابش را دادی.»

یکی از این ستاره ها که اتفاقا رابطه شکرآب شده ای با علی کریمی دارد، حتی در جریان بازگشت او به تیم ملی، در محافل دوستانه انتقادات زیادی از جادوگر کرد.

گفته می شود این بازیکن معروف، یکی از موانع موجود مقابل سرمربی تیم ملی برای بازگرداندن کریمی بود. با این پیش زمینه، تماس او و یکی دیگر از ملی پوشان با حسین کعبی برای حمایت از این بازیکن، قابل پیش بینی بود. یکی از این ستاره ها حتی به بازیکن استیل آذین توصیه کرده مقابل او بایستد تا «فکر نکند در فوتبال ایران به جایی رسیده!»

ظاهرا کعبی به توصیه های این دو بازیکن معروف گوش داده و فعلا حاضر نیست در تمرینات تیمش حاضر شود. او نه تنها صبح یکشنبه در تمرین ریکاوری استیل آذین حاضر نشد بلکه بعد از ظهر دیروز هم نمی‌خواست به دستگردی برود تا اینگونه اعتراض خود را به مسئولین باشگاه نشان دهد. کعبی قصد نداشت به این زودی به تمرینات بازگردد اما دیروز با وساطت مهریزی، مدیرعامل استیل‌آذین حاضر شد به تمرین این تیم برگردد.

ماجرای درگیری این بازیکن و کریمی البته می توانست بسیار جنجالی تر باشد چون کعبی فاش کرد، در لحظه ای که جادوگر از تومباکوویچ درخواست کرد او را تعویض کند، لب خط رفت تا از زمین بازی بیرون برود ولی احمدرضا عابدزاده مانع از خروجش شد.

حتی نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی کعبی و کریمی در زمین بکشد که اگر رخ می داد بی شک باعث اخراج هر دو از زمین می شد. هر چه بود، کعبی فعلا بنا را به قهر گذاشته و شاید تنها با دخالت مهریزی مدیر عامل استیل آذین به تمرینات برگردد. او روز گذشته از امارات به ایران بازگشت و به گفته کعبی می تواند تنها کسی باشد که باعث بازگشت دوباره اش به تمرینات باشد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
    0 0
    مشکل تیم استیل آذین علی کریمی است.
  • بدون نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
    0 0
    همش شد "یکی" "یکی" ما که نفهمیدیم!
  • بدون نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
    0 0
    ajab adame poroee
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
    0 0
    حسین دمت گرم
  • حسن IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
    0 0
    چرا حرف خودتون را عوض می کنید مگه خودتون نگفتید کریمی سر اردوی اتریش با قطبی حرفش شد وبه تیم ملی پشت کرد