ساعاتی پس از انتشار خبر روبوسی علی کریمی و حسین کعبی ، مدیر استیل آذین اختلاف این دو را تائید کرد.

امیر مهریزی که با حکم سرپرست موقت مسئولیت اداره استیل آذین را بر عهده دارد در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:« البته من قبل از بازی استیل با صبا تا دیروز ، مسافرت خارجی بودم. اما اختلاف این دو بازیکن در حین انجام بازی ، مسئله ای نیست که بتوان آن را تکذیب کرد و قطعا وجود داشته . البته درباره ماجرای آشتی کنان این دو هم باید بگویم ، این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در فوتبال ما می افتد. بارها رخ داده که بازیکنان تیم های مختلف ایران با هم در زمین درگیر می شوند و بعد آشتی می کنند . این هم یکی از همان موارد می تواند باشد.»

اما آیا این هم سابقه داشته که یک بازیکن پس از درگیری با هم تیمی اش ، از مربی بخواهد آن بازیکن تعویض شود و آن اتفاق لحظاتی بعد رخ دهد؟ در پاسخ به این سئوال ، مهریزی که نفر اول اجرایی استیل آذین است می گوید:« این هم اتفاق عجیبی در فوتبال ایران نیست. در فوتبال ما هر اتفاقی رخ می دهد.»

آیا این اتفاق در مورد اختلاف کریمی و کعبی هم رخ داد؟ پرسشی که او در جوابش می گوید:« بله افتاد. البته من درباره مراسم آشتی کنان و اینکه آیا امروز این دو روبوسی کرده اند خبری ندارم اما از دیروز کعبی به تمرین تیم برگشت و مشکل حل شد.»

نکته جالب توجه درباره خبر آشتی کنان کعبی و کریمی که روی سایت استیل آذین رفت بخشی است که کریمی درباره اتفاقات بازی با صبا گفته:« من اگر حرفی زدم برای کمک به تیم بوده است.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =