۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
کتاب «حمله به الولید » رو نمایی می‌شود

کتاب «حمله به الولید» نوشته امیر سرتیپ احمد مهرنیا، که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده با حضور جمعی از نویسندگان در فرهنگسرای خاوران رونمایی می‌شود.

همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، مراسم «تا اوج با خداوند» یادواره خلبانان شهید عملیات حمله به پایگاه الولید عراق (H3) و رونمایی کتاب «حمله به الولید» در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود .

 به گزارش خبرآنلاین، در این برنامه که با حضور 300نفر از خلبانان جمهوری اسلامی،  امیر سرتیپ خلبان حسین چیت فروش، رئیس مرکز پژوهش های نظری و مطالعات راهبردی نیروی هوایی ارتش، رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش ، مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خانواده های شهیدان حاضر در عملیات برگزار می شود، نوشته امیر سرتیپ احمد مهرنیا، که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده با حضور جمعی از نویسندگان و مسوولان دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری و انتشارات سوره مهر  رونمایی می‌شود.

  عملیات «اچ3»، در فروردین ماه سال 1360، با هدف نابودی «پایگاه هوایی الولید» ارتش متجاوز صدام در غرب عراق انجام شد که یکی از بزرگ‌ترین و با اهمیت ترین عملیات های هوایی و کلاسیک در سطح جهان به شمار می رود.

در این عملیات غرور آفرین، هشت فروند هواپیمای F4 با عبور از نوار مرزی دو کشور ترکیه و سوریه با پرواز ارتفاع پست و انجام 4 مورد سوختگیری در حال حرکت توانستند 48 فروند از هواپیماهای رژیم بعث را منهدم و بدون تلفات به میهن اسلامی باز گردند.

مراسم «تا اوج با خداوند» چهارشنبه 31 شهریور در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 93762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =