کیهان خبر داد:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس توسط دادگاه ویژه روحانیت شیراز بازداشت شد.

در پی مواضع اخیر «علی محمد دستغیب» یکی از نمایندگان فارس در مجلس خبرگان درباره جایگاه ولایت فقیه، عده ای از راهپیمایان روز قدس در شیراز با تجمع در مقابل مسجد قبا (دفتر دستغیب) نسبت به مواضع وی اعلام انزجار کردند که حجت الاسلام والمسلمین «ولدان» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس نیز یکی از این تجمع کنندگان بود. طرفداران دستغیب نیز با سنگ و چوب به سمت مردم روزه دار حمله ور شده و عده ای را به شدت زخمی کردند.

پس از این حادثه شورای تامین تشکیل جلسه داده و پس از بررسی جوانب موضوع مقرر شد تعدادی از کسانی که در شکل گیری این غائله نقش داشتند شناسایی و دستگیر شوند.

گفتنی است تاکنون حدود 40 نفر از حمله کنندگان به مردم در روز قدس دستگیر شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ولدان نیز که در مخالفت با مواضع دستغیب در آن تجمع حضور داشت به حکم دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 94153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    0 1
    دنیا برعکس شده
  • عبداله GB ۰۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    0 0
    شاید این آقا مجرم نباشد ولی‌ خیلی‌ ممنون از قوه قضایی که با دستگیری از دو طرف این مساله بی‌ طرفی‌ خود در این موضوع را نشان داد. ( البته جهت اطلاع و عدم نا‌ امیدی کیهان، نسبت چهل به یک، یک مقدار عجیب است و نشان میدهد با اقدام به نشان دادن بی‌ طرفی‌ قوه قضایی هنوز این القا وجود دارد که بعضی‌ برابر ترند.)
  • بدون نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    0 0
    کسی که توسط دادگاه ویژه روحانیت دستگیر شده با این همه القاب و انشاب آقا و حجت الاسلام و در طرف مقابل ... هرچند که چاپ نمی شود ولی جهت اطلاع شما بدی نیست .
  • بدون نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    0 0
    حقش بود .آخه طبق اصل 39 قانون اساسی (هتک حرمت وحیثیت کسی که به حکم قانون دستگیر یا بازداشت زندانی یا تبعید شده به هر صورت که باشد ممنوع وموجب مجازات است )چه برسد به هتک حرمت علیه کسی که در جامعه ای باداشتن حق بیان یک اظهار نظر کرده باشد .
  • بدون نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    0 0
    گنه کرددربلخ آهنگری به شوشترزدند گردن مسگری