۲ نفر
۲۴ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۱

حتی اگر محمد آخوندی ادعا کند:« مصطفوی با قدرت در تیم می ماند و آقای هدایتی هم بدون مشکلی با سایر اعضا به کارشان ادامه می دهند » باز هم به راحتی می توان درک کرد حال مدیریت پرسپولیس خوب نیست .

عصر امروز اسپانسر 3میلیاردی پرسپولیس که مالکش از دوستان نزدیک حسین هدایتی است ، اعلام کرد قراردادش با باشگاه را به نصف کاهش می دهد.  این اتفاق با توجه به دلسردی حسین هدایتی از ادامه همکاری با پرسپولیس و نارضایتی او از سازمان ورزش ، ابزاری برای اعمال فشار رئیس هیات مدیره به تیم تلقی می شود. البته آخوندی ، عضوهیات مدیره تیم ، در این باره نظری دیگر دارد؛« از اول هم اصلا ما قراردادی 3 میلیاردی با شرکت ماری براون نبسته بودیم. قرارداد ما دو بخش داشت ، 1.5 میلیارد برای بازی های لیگ که از اول امضا شده بود و این شرکت تا پایان فصل به آن پایبند می ماند اما برای بخش دوم ماجرا که بازی های آسیایی بود ، این شرکت اعلام کرد  چون هنوز تشکیلاتش آماده نیست نمی تواند چنین هزینه ای را بپردازد . برای همین ما هم به دنبال اسپانسری جدید برای بازی های آسیایی تیم هستیم و این اتفاق مشکل بزرگی را ایجاد نمی کند. »
  نکته عجیب اما در تصمیم رستوران های زنجیره ای ماری براون برای فسخ قرارداد آسیایی شان با پرسپولیس این است که نماینده ایرانی این رستورانهای فست فود زنجیره ای در خاورمیانه از ابتدا اسپانسر تیم محبوب تهرانی شد تا بتواند از برند نام این باشگاه معروف در بازی های مهم لیگ قهرمانان برای معرفی تشکیلاتش استفاده کند چون رستوران های زنجیره ای ماری براون تا سه سال دیگر در ایران افتتاح نمی شوند اما در کشورهای عربی این رستوران ها ، کارشان را آغاز کرده اند و آقای ( و ) که تاجر ایرانی مقیم دبی است ، به عنوان مدیر این رستوران ها در خاورمیانه فعالیت می کند ، امید داشت با تبلیغ ورزشی برندش ، بتواند فست فودش را به رقابت کارتل های بزرگی چون مک دونالد برود. ماری براون که با شعار غذای حلال در کشورهای اسلامی فعالیت می کند ، اینگونه می خواهد رقیبی باشد برای رستوران های زنجیره ای امریکایی.
  پروژه سرمایه گذاری این شرکت در پرسپولیس به دو دلیل بود ، بخش تبلیغاتی پروژه ارتباط مستقیمی داشت با تبلیغات آسیایی برای این برند اما مهمتر از این ، دلیلی که تاجر ایرانی را وسوسه به این سرمایه گذاری کرده بود ، تضمینی بود که دوست صمیمی و شریک تجاری اش یعنی حسین هدایتی به او داده بود که این سرمایه گذاری مقدمه ای است برای خرید باشگاه پرسپولیس از سوی این دو.
 حسین هدایتی امید به قول هایی داشت که سازمان ورزش در ابتدای فصل به او داده بود اما حالا درست در میانه فصل ، او دیگر امیدی به این اتفاق ندارد و ناگهان ماجرای شوک مالی به پرسپولیس اتفاق می افتد تا تهدیدی باشد به سازمان ورزش. حسین هدایتی امروز در گفت و گویی با ایلنا اعلام کرده بود که تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند.
 او حالا طلبی 3 میلیاردی از پرسپولیس دارد و با این شرایط ، دیگر کمک مالی به پرسپولیس نمی کند. آخوندی در این باره هم به خبرآنلاین می گوید:« به هر حال یکسری از تصمیمات از دست هیات مدیره خارج است و شخص رئیس سازمان آنها را اتخاذ می کند. من بعید می دانم که اختلافی میان آقای هدایتی و سازمان ورزش باشد. این هم که گفته اند تا آخر سال در تیم می مانند به این دلیل است که حکم ماموریت همه اعضای هیات مدیره در تیم به احتمال فراوان یکساله است و رئیس مجمع تیم باید درباره کار همه ما اعلام نظر کند.»
هدایتی دلخور است از اینکه سازمان ، به وعده اش عمل نکرد و پرسپولیس را به او نفروخت. او دلگیر است از اینکه مدیریت تیم را به داریوش مصطفوی سپرده‌‌اند‌.
 سازمان ورزش به دنبال بازگرداندن تیم دوستان دکتر سعیدلو به پرسپولیس است . منابع آگاه می گویند یکی از مدیران سابق پرسپولیس بزودی به این تیم می آید که برادرش هم چند سال قبل مدیر تیم بوده است. با این تغییرات هم هدایتی و هم مصطفوی از پرسپولیس می روند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =