۰ نفر
۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴

استیضاح وزیر تنها در صورتی ممکن است که امضای نمایندگان متقاضی توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی در واکنش به خبری مبنی بر استیضاح وزیر نیرو گفت: استیضاح وزیر تنها در صورتی ممکن است که امضای نمایندگان متقاضی توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شود که تا امروز در رابطه با استیضاح وزیر نیرو هیچ خبری به مجلس و کمیسیون انرژی اعلام نشده است.

سیدعماد حسینی نماینده قروه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه خبر استیضاح وزیر نیرو کذب محض است افزود:تعاملات دولت و مجلس در راستای حل مشکلات و معضلات حوزه نیرو تا کنون روند خوبی را طی کرده است همچنین که وزارت نیرو برای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها برنامه های منسجم و مدونی را در پیش دارد.

وی تصریح کرد:در صورت اختلاف نظر بین دولت و مجلس اختلافات طی جلسات پیاپی و مدون ویژه با حضور وزیر نیرو و نمایندگان کمیسیون انرژی بررسی و حل خواهد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه استیضاح وزرا در مرحله نهایی قرار دارد و در صورت حل نشدن اختلافات توسط نمایندگان مطرح می شود خاطرنشان کرد:استیضاح یک وزیر تنها در صورتی ممکن است که امضای نمایندگان متقاضی استیضاح توسط هیئت رییسه مجلس اعلام وصول شود که تا امروز در رابطه با استیضاح وزیر نیرو هیچ خبری به مجلس و کمیسیون انرژی اعلام نشده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 95502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =