ایبنا نوشت:

انتشارات «محراب قلم» را با دانش‌نامه‌های مختلفی که برای نوجوان چاپ کرده است می‌شناسیم. 

این انتشارات، چند دانش‌نامه یا همان «دایرة‌المعارف» در دست چاپ دارد که «دایرة‌المعارف فوتبال» یکی از آن‌هاست. این دانش‌نامه، اطلاعاتی درباره‌ی تاریخچه‌ی فوتبال و خصوصیات و ویژگی‌های بازیکنان جهان از سال 2000 تا 2010 ارایه می‌کند. 

این کتاب را آقای «جواد آزمون» از زبان فرانسه به فارسی ترجمه کرده و اکنون آماده‌ی انتشار است. 

«دایرة‌المعارف یکصد دانشمند اسلامی» از دیگر دانش‌نامه‌های «محراب قلم» محسوب می‌شود. در این دانش‌نامه، علاوه بر دانشمندان ایرانی، تمام دانشمندان جهان اسلام معرفی شده‌اند. این کتاب نیز به‌زودی منتشر خواهد شد و شما زیاد چشم‌به‌راه نخواهید بود.

«دایرةالمعارف خردسالان» نیز تمام اطلاعات موردنیاز خردسالان پنج و شش ساله را ارایه می‌دهد. اطلاعاتی درباره‌ی جانوران، گیاهان، بدن انسان، اطلاعات عمومی و ... بخشی از مطالب این دانش‌نامه را تشکیل می‌دهد. 

برخی از صفحات این دانش‌نامه طوری طراحی شده است که به صورت تابلو باز می‌شود و بعضی اطلاعات را با تصویر برای خردسالان نمایش می‌دهد.  این دانش‌نامه اکنون در مرحله‌ی صفحه‌آرایی است و خیلی زود به کتاب‌فروشی‌ها می‌آید.

«محراب قلم» برخی دانش‌نامه‌های انتشارات «D.K» را نیز در دست چاپ دارد. از میان این کتاب‌ها می‌توان به دانش‌نامه‌ی «طبیعت» و «جانوران» اشاره کرد که هر دوی این کتاب‌ها را آقای حسین الوندی ترجمه کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 96005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =