به گزارش ایسنا:

روز گذشته دولت هلند اعلام کرد تمام شبکه‌های تلویزیونی این کشور تا پایان سال 2012 فرصت دارند تمامی برنامه‌های خود را به‌ صورت سه‌بعدی به روی آنتن بفرستند.

به گزارش دیلی‌میل، دستور دولت هلند شامل تمامی شبکه‌های تلویزیونی دولتی و خصوصی این کشور می‌شود. این درحالی است که روز گذشته شبکه‌ تلویزیونی خصوصی زیگو کشور هلند، پخش برنامه‌های خود به‌صورت سه‌بعدی را آغاز کرد.

چند روز قبل نیز مقامات شبکه «اسکای» اعلام کردند تا پایان سال ‌2012 تمامی برنامه‌های خود را با سیستم سه‌بعدی پخش می‌کنند و در اولین گام نیز قصد دارند مسابقات جهانی گلف موسوم به جام «رایدر» را که در روزهای آتی شهر میلان برگزار می‌شود به صورت سه‌بعدی به روی آنتن می‌برد.

شبکه تلویزیونی اسکای همچنین قصد دارد در آینده دیگر رویدادهای مهم ورزشی از جام فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین برخی از مسابقات المپیک لندن را را به صورت سه‌بعدی به روی آنتن ببرد.

در ماه جولای نیز مسئولان شبکه تلویزیونی «Antena 3» اعلام کردند یک فصل کامل از یک سریال تلویزیونی محصول این شبکه را کاملا در قالب سه‌بعدی فیلم‌برداری خواهند کرد که این برای نخستین‌بار در جهان اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 96317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =