رئیس جمهور گفت: دبیرکل سازمان ملل کاره‌ای نیست و کارمندان ایران جربزه و قدرت بیشتری از او دارند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد در گردهمایی بیست ویکمین ائمه جمعه کشور گفت: : سخنرانی کردن در میان شما مانند زیره به کرمان بردن است که اخیرا می‌گوید پسته به رفسنجان بردن است و برخی از دوستان می‌گویند بدهید، ما خودمان پسته به رفسنجان می‌بریم.

گزیده سخنان وی را در ادامه می خوانید:

* چندی پیش طی نامه‌ای خطاب به دبیر کل سازمان ملل خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای حادثه 11 سپتامبر شدم. منتها ایشان کاره‌ای نیست و کارمندان نظام جمهوری اسلامی نیز در داخل اختیار، جربزه و قدرت بیشتری دارند.

* آنها هلوکاست را مصوبه سازمان ملل کردند و اجازه می‌دهند که افراد به حضرت عیسی، پیامبر اکرم، ‌قران کریم و سایر کتب آسمانی توهین کنند. اما اجازه نمی‌دهند کسی در مورد هلوکاست سوال مطرح کند.

*کسی جرئت نداشت خطاب به آمریکا چیزی بگوید اما امروز شاهدیم که ملت ایران در خاک آمریکا همه موجودیت این کشور را زیر برده و در هم می‌شکند.

*مصاحبه‌هایم در نیویورک یک زنگ خطر جدی برای آمریکا بود. در این مصاحبه‌ها با یک مصاحبه‌گر صحبت نمی‌کردیم بلکه آنها نماینده مسوولان آمریکایی بودند و برخلاف ادعایشان، هیچ رسانه آزادی در آمریکا وجود ندارد.

* در این سفر به آنها اعلام کردیم تحریم‌ها هیچ اثری ندارد و همان غلطی را که می‌خواهید دو سال دیگر انجام دهید، زودتر انجام دهید. در آنجا 13 بار به صراحت اعلام کردم که چه کسی جرئت دارد به ایران حمله کند؟ 

* آرایش سیاسی دشمن در برابر انقلاب در هم شکسته شده است.

* آمریکایی‌ها 60 فیلم بر ضد ظهور ساخته و می‌خواهند اعلام کنند که با ظهور منجی تمام جهان نابود خواهد شد. امروز به لطف خدا رسانه‌های آمریکا از اثرگذاری بر افکار مردم خود عاجز شده و نظام سلطه در حال فروپاشی است.

*در حال حاضر دولت آمریکا در برابر ملت ایران در موضع انفعال و سردرگم قرار دارد. ما باید همچون گذشته با تدبیر و استحکام به پیش رویم. اما متاسفانه برخی افراد در داخل کشور به آنها همراهی می‌کنند و البته ارزشی هم ندارند.

* شرایط امروز جهان به سرعت در حال تغییر بوده و ما باید خود را آماده کنیم، مسوولیت علما در این زمینه سنگین و خطیراست. البته بنده اهل گلایه نیستم. اما باید علما در مرز تحولات جهان و نیازهای بشری حرکت کنند و برای سوال‌های آنها جواب قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

* حکومت مهدوی در راه است. ما باید خود را برای برپایی حکومت عادلانه در جهان آماده کنیم. بدون معرفی جامعه مهدوی امکان حرکت دادن مردم به سمت حوزه‌های کمال و پیشرفت وجود ندارد و نظام ولایت فقیه ما تشکیل شده تا جامعه در دست امام زمان بگذرد.


* کسی تصور نکند که با اغماض لاپوشانی و رودروبایستی در عدالت به پایداری جمهوری اسلامی کمک کرده است، حال آنکه هر جا که عدالت اجرا می‌شود مانند تزریق بتن به پایه‌های حکومت اسلامی است و هر کسی در اجرای عدالت چشم‌پوشی کند به همان اندازه به پایه‌های نظام ضربه زده است.

* در جمهوری اسلامی همه نهادها متصل به ولایت و مرکزیت نظام هستند و در جامعه جهانی که باید برپا شود اراده، اندیشه و دیدگاه‌های ولی باید از طریق رکن نماز جمعه منتشر شود.

*در حال حاضر بسیاری از فعالان سیاسی ذهن‌هایشان پر از افکاری برای کسب قدرت است و به همین دلیل تنش‌ها درگیری‌ها و اصطکاک‌ها به وجود می‌آید.

* عده‌ای برای خود مصونیت قائل هستند و در براندازی نظام شرکت داشته و حالا از نظام طلبکار هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 96337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
    0 0
    خیلی کارت درسته
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
    0 0
    تشکرتشکر
  • افشار IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    0 0
    زنده باد رئیس جمهور مقتدر و شجاع ایران
  • بدون نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    0 0
    كار چيه آقاي احمدي نژاد درسته آقا رضاي عزيز . واقعا شما دوست عزيز متوجه وضع بحراني در اقتصاد مملكت نيستي؟ نمونش افزايش بيرويه ارزش ارز بعد از سفر رييس جمهور به نيويورك . خبر آنلاين لطف كنيد نظر بنده را نيز درج نماييد
  • حميد IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    0 0
    خبر آنلاين چرا جوابيه دوستمان رضا رادرج نكردي. مطلب توهين آميزي كه نگفته بودم
  • رضا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    0 0
    رئیس جمهور محبوب همه احمدی نژاد
  • حسینی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام شجاعت آقای احمدی نژاد واقعا" موجب حیرت تمامی دشمنان است .
  • بدون نام US ۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    0 0
    این کلمه غلط عین لغت ایشونه؟؟
  • پری IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
    0 0
    انرژی اش روی ما مردم بدبخته آخه
  • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
    0 0
    فشار روی شما نیست انرژی روی شما نیست نه ما مردم
  • علی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۵
    0 0
    من یک کارمندم که یه بچه تالاسمی دارم از طرف بیمارستان گفتند که داروی حیاتی دسفرال دیگه وارد نمی شود. به نظر شما اگر رئیس جمهور هم یه بچه بیمار داشت باز هم میگفت تحریم سازمان ملل هیچ فشاری به ما نیاورده!!!