جستجو به دنبال دو بالن سوار آمریکایی ناپدید شده در سواحل دریای آدریاتیک در جنوب ایتالیا وارد پنجمین روز خود شد.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، قایق های نیروی گارد ساحلی ایتالیا روز یکشنبه آبهای ساحلی مناطق جنوب این کشور را جستجو کردند تا از دو بالن سوار آمریکایی که چهارشنبه هفته گذشته به هنگام طوفانی شدن هوا در دریای آدریاتیک ناپدید شده اند، نشانه ای بیابند.

مرکز هماهنگی عملیات نجات دریایی ایتالیا برای جستجوی دریا و مناطق ساحلی از یک فروند هواپیما، یک بالگرد و چهار قایق بهره گرفته است اما به رغم به جستجوهای گسترده هیچ نشانه ای از این دو تبعه آمریکایی با نام های ریچارد آبروزو و کارول رِیمِر دیویس یافت نشده است.

این دو بالن سوار با تجربه، طبق آخرین تماس هایی که با آنها گرفته شد، صبح روز چهارشنبه سرگرم برگزاری مسابقه ای در نزدیک بندر شرقی ایتالیا بودند. در ظاهر به هنگام دریافت آخرین سیگنال ارسالی از دستگاه ردیاب بالن که هر پانزده دقیقه برای مشخص کردن موقعیت خود سیگنالی می فرستد، هوا طوفانی بوده است.

روز جمعه، برخی اشیاء شناور در آب دریا دیده شد اما ارتباط آنها با بالن سوارهای گمشده هنوز تایید نشده است. تیم های امداد و نجات آمریکا و کرواسی نیز گارد ساحلی ایتالیا را در جستجوها یاری می دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 97408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =